Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد در وزارت بهداشت انگلیس با توجه به تصمیم دولت برای بازگشایی مشاغل و کاهش محدودیت‌ها، اعلام کرد که اکنون انگلیس در لحظه‌ی بسیار سخت و خطیری در مقابله با کرونا قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، جاناتان ون تام، معاون مشاور ارشد در امور بهداشتی و درمانی دولت انگلیس اظهار کرد که انگلیس در لحظه‌ی بسیار خطرناکی در بحبوحه‌ی مقابله با کرونا قرار دارد و با این حال دولت تصمیم به کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن هشدار به مردم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: «مردم فکر نکنند کرونا تمام شده است و دست از اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه بردارند.»

جاناتان ون تام، معاون مشاور ارشد در امور بهداشتی و درمانی دولت انگلیس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که مردم باید به طور "معقول و متناسب" با کاهش محدودیت‌های قرنطینه در کشور عمل کنند و هم‌چنان به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند؛ چون «ما می‌خواهیم باز هم عزیزانمان را ببینیم و در کنارشان باشیم».

وی هم‌چنین اعلام کرد که همزمان با اجرایی شدن طرح کاهش محدویت‌های قرنطینه در کشور، مردم باید به تمام تمهیدات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در اماکن عمومی عمل کرده و طبق دستورالعمل پیش بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان

سردار شکارچی به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توصیه کرد: عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد

چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد ها‌ی دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم

توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • پیمان‌ سپاری ارزی، به کاهش صادرات منجر شد
  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز