Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از رسیدگی سریع و قانونی به جنبه عمومی جرم مرتکب شده توسط عاملان جنایت تالش و قتل رومینا اشرفی توسط پدرش توسط دستگاه قضایی خبر داد.

 دستگاه قضایی صرف نظر از اینکه اولیا‌ی دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رای و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده قتل رومینا اشرفی روی میز دادستان گیلان

سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از رسیدگی سریع و قانونی به جنبه عمومی جرم مرتکب شده توسط عاملان جنایت تالش توسط دستگاه قضایی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: قتل رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدر جنایتی هولناک بود که با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و دستگاه قضایی صرف نظر از اینکه اولیا‌ی دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رای و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

فلاح میری با بیان اینکه در حال حاضر پدر رومینا در بازداشت به سر می‌برد، اظهار داشت: اگر این خانواده نقش عاطفی خود را نادیده نمی‌گرفت و پدر نیز وظایف پدرانه و نوازشگرانه خود را به درستی ایفا می‌کرد، اکنون شاهد چنین جنایتی نبودیم.

عاملان قتل رومینا اشرفی مجازات قطعی می شوند

این مقام ارشد قضایی در پایان با اشاره به موضع گیری ها و اظهارنظرهای مختلف در فضای رسانه ای کشور درباره این جنایت گفت: به متولیان رسانه ای که برخی دلسوزانه موضع گیری داشتند توصیه میکنم در راستای مسئولیت اجتماعی خود مراقب حرف ها و کنش های خود و موضع گیری هایشان باشند تا از تکرار رخدادهای تلخی مانند این در جامعه پیشگیری شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان قتل اخبار حوادث جرم دادستان عمومی و انقلاب قتل دادستان گیلان ویدیو اخبار گیلان رومینا اشرفی رومینا دختر تالشی بهمن خاوری رومینا اشرفی قتل رومینا 13 ساله رومینا اشرفی و بهمن خاوری عکس فیلم بهمن خاوری دختر خودرو زندگی قتل رومینا اشرفی جنبه عمومی جرم دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز و عملیات عمرانی در پردیس تا ۱۵فروردین ممنوع است

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: ساخت و ساز و عملیات عمرانی در پردیس تا ۱۵ فروردین ممنوع است.

عنایت الله علیپور در گفتگو با مهر در خصوص افرادی که ساخت و ساز غیرمجاز در پردیس و بومهن انجام می‌دهند، اظهار داشت: با این افراد متخلف برخورد قاطع و جدی خواهد شد و اغماضی در این خصوص نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس اضافه کرد: به دستگاه‌های ذیربط اعلام شده که از تاریخ ۲۸ اسفند لغایت ۱۵ فروردین‌ماه هیچ گونه ساخت و ساز، حفاری، گودبرداری و عملیات عمرانی در سطح شهرستان پردیس انجام نخواهد شد، و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز و عملیات عمرانی در پردیس تا ۱۵فروردین ممنوع است
  • شناسایی ۱۴ هزار فقره انشعاب غیر مجاز آب در فارس
  • دستور دادستان ایلام بر نظارت مراکز خدماتی در نوروز ۱۴۰۳
  • قطعی برق در ۴ شهرستان گیلان
  • چهار رای جایگزین حبس در قزوین صادر شد
  • قطعی گاز در چند منطقه شهرستان رودبار
  • جزئیات قطعی برق در برخی از شهرهای گیلان
  • حکم قطعی پرونده حادثه فوت ۶ کارگر معدن طزره دامغان صادر شد/ کارفرما و شرکت مقصر شناخته شدند
  • قطعی ۲ ساعته برق در ۲ شهر گیلان
  • تشدید کنترل ونظارت براموال دولتی درسال آینده در آذربایجان غربی