Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@19:49:02 GMT

تعیین ساعات بازگشایی حرم مطهر رضوی به استان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۸۶۳

خرداد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با موافقت رییس جمهوری از امروز دهم خرداد تصمیم‌گیری درباره ساعات بازگشایی صحن‌های حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) به ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی واگذار شد.
به گزارش خرداد به نقل از استانداری خراسان رضوی، سعید نمکی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان‌رضوی افزود: البته تاکید داریم که حتما فاصله‌گذاری اجتماعی در هرگونه تصمیم گیری در خصوص ساعات بازگشایی حرم مطهر رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین در حاشیه این جلسه گفت: استاندار خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی یکی از بهترین، دل‌سوزترین و فهیم‌ترین استانداران کشور است و با اطمینان می‌گویم که نمره عملکرد ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان‌رضوی ۲۰ بوده است.
وزیر بهداشت همچنین امروز در حاشیه دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا شنیدیم که زوار محترم حرم مطهر رضوی به دلیل گرمای هوا با مشکل مواجه هستند لذا از رییس جمهوری خواهش کردم به مشهد مشرف شوم و از نزدیک مسایل را ببینم و با استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی مسایل را جمع بندی کنیم تا سهل‌ترین و مناسب‌ترین شیوه برای به حداقل رساندن آلودگی و انتقال ویروس تهیه شود.
نمکی ضمن رد بازگشایی رواق‌های حرم مطهر رضوی افزود: استفاده از ظرفیت صحن حرم مطهر رضوی برای زیارت حداقلی مردم باید به گونه‌ای مدیریت شود که بهره‌برداری معنوی به بهترین شکل انجام گردد و کمترین آسیب روحی، روانی و جسمی متوجه مردم گردد.
وزیر بهداشت در سفر یک روزه به خراسان رضوی علاوه بر دیدار با استاندار و تولیت آستان قدس رضوی درباره تمهیدات لازم برای مهار و مقابله با ویروس کرونا همزمان با بازگشایی صحن‌های حرم مطهر رضوی گفتگو و تبادل نظر کرد.درهای حرم مطهر رضوی ۲۴ اسفند پارسال در پی مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بسته شد و ششم خرداد ماه امسال صحن‌های حرم مطهر امام هشتم (ع) به روی زائران بازگشایی گردید.براساس آمار رسمی تاکنون ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به هفت هزار و ٧٣۴ نفر رسیده است. برچسب ها: حرم مطهر رضوی

منبع: خرداد

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی حرم مطهر رضوی حرم مطهر ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد

مراسم تشییع ابوالشهدا «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» که پس از سالها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز (۲۸ فروردین) از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم دهنوی قرائت شد. رئیس‌جمهور در این پیام، مرحوم دهنوی را انسانی وارسته با سلوک معنوی و منش انسانی معرفی کرد که فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرده، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در ادامه مراسم، جمعی از مردم قدرشناس مشهد، پیکر مطهر این پدر شهید را تا صحن کوثر حرم مطهر رضوی مشایعت کردند.

پیکر مرحوم دهنوی پس از طواف و اقامه نماز توسط آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، به آرامستان بهشت رضا منتقل شد و در جوار مزار فرزندانش در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • آیین سنتی جارو زنی حرم مطهر رضوی 
  • بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی