Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:53:56 GMT

گنابری در کنار مسی و سانچو

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۸۸۲

گنابری در کنار مسی و سانچو

هافبک آلمانی بایرن مونیخ با درخشش در هفته بیست و نهم بوندس لیگا در کنار لیونل مسی و جیدون سانچو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان فورتنا دوسلدورف بود و به پیروزی 5 بر صفر رسید.

در این بازی روبرت لواندوفسکی موفق شد در دقایق 43 و 50 دو گل به ثمر برساند و دیگر گل‌های این بازی را یورگنسن 15 گل به خودی، پاوارد 29 و  دیویس 52 به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سرژ گنابری موفق شد در دقیقه 50 پایه گذار گل لواندوفسکی بود و موفق شد پاس گل ثبت کند. وی موفق شد تعداد پاس گل‌های خود را به عدد 10 رساند.

گنابری همچنین موفق شد 11 گل هم به ثمر برساند. این بازیکن جوان آلمانی حالا موفق شد هم در تعداد گل و هم در تعداد پاس گل عددی بیش از 10 را ثبت کند و در کنار دو ستاره فوتبال اروپا قرار گرفت.

پیش از این لیونل مسی و جیدون سانچو دو بازیکنی هستند که در این فصل این رکورد را ثبت کرده‌اند.

بایرن با این پیروزی 67 امتیازی شد و در صدر جدول بوندس لیگا اختلاف خود را با بورسیا دورتموند به 10 امتیاز رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیونل مسی بوندس لیگا مسی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

شیاطین سرخ در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند که در جریان این دیدار دو بار از حریفشان عقب افتادند اما درخشش برنو فرناندز باعث شد که این تیم بتواند این دو گل خورده را جبران کند و با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

اونانا که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشت در این بازی بار دیگر اشتباه مهلکی انجام داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش توسط حریف شد و تن‌هاخ پس از پایان بازی بار دیگر به این بازیکن درباره این اتفاق هشدار داد.

سرمربی یونایتد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما باید هرچه زودتر این روند را متوقف کنیم. نمی‌توانیم همچنان به مرتکب شدن چنین اشتباهاتی ادامه دهیم. در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنیم و اگر در این سطح می‌خواهیم به اهدافمان برسیم و جام‌های قهرمانی را به دست آوریم، پس باید چنین روندی را متوقف کنیم.

باید همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و نمی‌توانیم اجازه انجام چنین اشتباهاتی یا از دست رفتن تمرکز و نظم را بدهیم چون اگر چنین وضعیتی رخ ندهد، شرایط برای ما بسیار آسان‌تر خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید