Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان در یک نشست خبری در کابل گفت که شورای عالی مصالحه کارش را آغاز کرده و هیئت مذاکره‌کننده افغانستان برای گفت‌وگوهای بین الافغانی نیز تعیین شده است.

به گزارش ایمنا، بی بی سی نوشت: «عبدالله عبدالله» در یک نشست خبری در کابل گفت که شورای عالی مصالحه کارش را آغاز کرده و هیأت مذاکره‌کننده افغانستان برای گفت‌وگوهای بین الافغانی نیز تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعلام آتش بس و کاهش خشونت در روزهای گذشته و تسریع روند آزادی زندانیان طالبان و دولت «علامت خوب» روند صلح افغانستان است.

عبدالله آزادی زندانیان از طرف دولت افغانستان و طالبان را یک روند امیدوارکننده برای آغاز گفت‌وگو و رسیدن به صلح دانست.

در پی جنجال پنج ماهه بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، عبدالله عبدالله و اشرف غنی، رئیس جمهوری یک توافقنامه سیاسی امضا کردند که بر اساس آن ریاست شورای عالی مصالحه ملی به عبدالله واگذار شد.

بر اساس توافقنامه سیاسی، شورای عالی مصالحه دارای بخش‌های مجمع عمومی، کمیته رهبری، هیأت مذاکره‌کننده و دبیرخانه است.

منبع: ایلنا

کد خبر 426341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عبدالله عبدالله شورای عالی مصالحه افغانستان افغانستان بین الافغانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای عالی مصالحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند فعالیت عادی بازار و فروشگاه ها در ارومیه

دریافت 54 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۲۶ فروردین ماه پس از حمله مقتدرانه موشکی ایران به اسرائیل روند عادی فعالیت فروشگاه‌ها و بازار در ارومیه ادامه دارد.

کد خبر 6077961

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان
  • حمایت عبدالله عبدالله از حملات موشکی ایران به اسراییل
  • روند فعالیت عادی بازار و فروشگاه ها در ارومیه
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • کمک دوستان و دعای خیر پدر و مادر!
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • قسمت پیچیده حمله سپاه به اسرائیل چه زمانی آغاز می‌شود؟