Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@03:47:58 GMT

ظریف با بیانیه پمپئو به مردم آمریکا پیام داد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۹۶۵

ظریف با بیانیه پمپئو به مردم آمریکا پیام داد/عکس

به گزارش خبرآنلاین، محمد جواد ظریف در توئیتی با انتشار تصویر بیانیه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ مایک پمپئو علیه کشورمان با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت:

" عده‌ای فکر نمی‌کنند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می‌دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان علیه نژادپرستی"


[ ترجمه متن تصحیح شده در عکس ضمیمه توئیت ]

 بیانیه وزیر امور خارجه، محمد جواد ظریف
۳۰ می ۲۰۲۰
اعتراضات اخیر در آمریکا

حکومت آمریکا منابع شهروندانش را به هدر می دهد؛ چه ماجراجویی هایش در آسیا، آفریقا یا آمریکای لاتین باشد، چه حمایتش از دیکتاتورهای بی شمار، یا جاه طلبی هایش برای توسعه پرهزینه سلاح هسته ای اش، همه اینها تنها به رنج مردم آمریکا می افزاید. همانطور که قبلا هم گفتم هیچ جای تعجبی نیست که اعتراضات در آمریکا ادامه دارند. مردم آمریکا از رهبرانشان می خواهند تا آنها را در ثروت کشور سهیم کنند و به نیازهای برحقشان پاسخ دهند.

ما تاکتیک های بی اثر همیشگی حکومت در سرکوب، زندانی کردن معترضان و انکار استیصال مردم آمریکا را محکوم می کنیم. مردم آمریکا از نژادپرستی، فساد، بی عدالتی و بی کفایتی رهبرانشان خسته اند و جهان صدای آنها را می شنود.

310311

کد خبر 1393948

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا محمدجواد ظریف مردم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • (ویدئو) اعتراضات ضد جنگ دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی