Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:34:12 GMT

ثوری: کیفیت برگزاری لیگ بوکس در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۲۹۷۰

ثوری: کیفیت برگزاری لیگ بوکس در اولویت است

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد: فدراسیون بوکس در طول این مدت  به دنبال ایجاد جریاناتی بود که تاکنون رخ نداده است. از جمله نیت راه اندازی لیگ بوکس را پس از وقفه‌ای طولانی مدت هستیم. اکنون منتظر ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا اجازه برگزاری مسابقات بوکس را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: حدود ۱۴ سال پیش لیگ بوکس برگزار شد، اما تیم‌ها پیش از اتمام لیگ، رقابت‌ها را رها می‌کردند که لیگ ناتمام باقی می‌ماند. با توجه به آسیب‌های مالی که در گذشته بود اعلام کردیک کیفیت لیگ برای ما بسیار مهم است و باید تیم‌های قدرتمندی در لیگ حضور پیدا کنند.

رئیس فدراسیون بوکس عنوان کرد: رشته بوکس به دلیل دیده نشدن در رسانه‌های مختلف از قافله جذب حامی مالی عقب افتاده است. سال گذشته تمام رده‌های سنی تیم ملی را به رقابت‌ها مختلف اعزام کردیم که سال ۹۸  با خاطره خوش کسب سهمیه المپیک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: نسبت به بی توجهی ثوری دلگیرم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس لیگ برتر بوکس حسین ثوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به الزام قانونی برای رعایت فیرپلی مالی در ورزش کشور گفت: موضوع فیرپلی مالی ظرفیت بسیار خوبی است که باعث می‌شود عدالت در فوتبال ما جاری شود. این اختیار را به فدراسیون فوتبال داده‌ایم که آئین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد که قابلیت اجرا داشته باشد.

طرفداری | کیومرث هاشمی در نشست با اعضای هیأت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال به ظرفیت‌های بزرگ این رشته ورزشی اشاره کرد.

کیومرث هاشمی اظهار داشت:

یکی از سیاست‌های اصلی حمایت از فوتبال است. ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که بدون شک یکی از این ظرفیت‌ها ورزش است و ظرفیت بزرگ فوتبال نیز در این میان غیرقابل کتمان است.

وی با اشاره به ابعاد ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این رشته ورزشی در دنیا اظهار کرد:

مجموعه فدراسیون و باشگاه‌ها اقدامات فرهنگی خوبی انجام می‌دهند و اقدامات فرهنگی باید با قدرت بیشتری در میادین ورزشی انجام گیرد. اگر خدشه‌ای به ارزش‌ها وارد شود تمام زحمات به هدر خواهد رفت.

هاشمی با اشاره به الزام قانونی برای رعایت فیرپلی مالی در ورزش کشور گفت:

موضوع فیرپلی مالی ظرفیت بسیار خوبی است که باعث می‌شود عدالت در فوتبال ما جاری شود. این اختیار را به فدراسیون فوتبال داده‌ایم که آئین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد که قابلیت اجرا داشته باشد.

وزیر ورزش با اشاره به موفقیت فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی اظهار کرد:

الان فوتبال ساحلی ایران در رده سوم دنیا است و این یک ظرفیت بسیار خوبی برای کشور ما محسوب می‌شود. همانطور که فوتسال نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید نیز بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. در فوتبال الکترونیک نیز ظرفیت بسیار خوب و گیمرهای توانایی در ایران حضور دارند. باید به سمتی برویم که تیم‌های ما از برگزاری فوتبال الکترونیک نیز استقبال کنند و از این ظرفیت درآمدزایی داشته باشیم.

وزیر ورزش همچنین با اشاره به اختصاص ١٢٠٠ میلیارد تومان توسط دولت برای بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار کرد:

وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز پیش از صحبت‌های وزیر ورزش ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فوتبال ایران اظهار کرد:

از زمانی که وزیر ورزش و جوانان برای فوتبال گذاشتند تشکر می‌کنم و ایشان به این موضوع اشراف دارند که فوتبال حائز اهمیت است و زمانی که ایشان صرف حل موضوعات فوتبال می‌کند موید همین دقت نظر است.

در ادامه تاج ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های فدراسیون در حوزه‌های مختلف با تاکید بر اینکه ورزش به خودی خود یک مقوله فرهنگی است بیان کرد:

این رشته به دلیل جمعیت بالای علاقمند بسیار اثرگذار است و باید با حساسیت بسیار برایش برنامه‌ریزی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر پیگیری و برنامه‌ریزی جدی و دقیق در مسائل فرهنگی توسط مسؤولان، سیاست گذاران و برنامه‌ریزان فدراسیون فوتبال توضیح داد:

هر هفته در کنار مسابقات فوتبال اقدامات فرهنگی به تناسب با رویدادهای مذهبی و فرهنگی تدوین و اجرا می‌شود که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت حضور خود در فدراسیون فوتبال ارائه کردند و به بیان گزارش پرداختند.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود
  • وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی