Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@15:32:30 GMT

سنندج در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۰۱۹

سنندج در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار گرفت

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، فرزین رضاعی،  رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، روز شنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: نرم‌افزار ماسک، وضعیت شهرستان‌های کشور را در زمینه ابتلا به کرونا مشخص می‌کند که در این نرم افزار، سنندج در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی افزود: مناطقی در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند که در ۲ هفته اخیر، متوسط میزان بستری روزانه آنها به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، بیشتر از سه نفر باشد که این وضعیت هم اکنون در سنندج به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با شناسایی ۱۰۰ بیمار جدید مبتلایان به کرونا تعداد مبتلایان در استان تا این لحظه به مرز سه هزار نفر رسیده که بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در استان، با یک هزار و ۳۳ نفر مربوط به سنندج است.

رضاعی به شهروندان هشدار داد در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری، با موج جدید و شدیدتری از بیماری مواجه می شویم.

وی از استمرار روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: شهروندان از ترددهای غیرضروری تجمع در اماکن عمومی، دید و بازدید و دورهمی‌ها و مهمانی‌ها به صورت جدی خودداری کنند و حتماً از ماسک استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: در غیر این صورت وضعیت اسف‌باری در استان به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا شکل می‌گیرد.

بنا براعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید و در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ٧٣۴ نفر رسید و تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا