Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:14:12 GMT

بازگشت کی‌روش به ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۰۲۱

بازگشت کی‌روش به ایران

کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان دو بازیکن خارجی و کلیدی سپاهان به زودی به ایران بازخواهند گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان که پس از تعلیق لیگ برتر، ایران را به سمت کشورهای‌شان ترک کردند، به طور همزمان به ایران بازخواهند گشت.

بر این اساس این دو بازیکن روز چهارشنبه به ایران خواهند رسید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به تمرینات طلایی‌پوشان ملحق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است استنلی کی‌روش در قرنطینه ایالتی برزیلی‌ها گرفتار شده و ولادیمیر کومان هم در مجارستان است که با مهیا شدن بلیت بازگشت، این دو بازیکن تا انتهای هفته به سایر نفرات تیم اضافه خواهند شد.

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال سپاهان تا اطلاع ثانوی در پی ابتلای یکی دو عضو باشگاه به ویروس کرونا تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کومان ولادیمیر کومان کرونا کومان کی روش استنلی لیگ برتر ولادیمیر کومان کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که کادر فنی پرتغالی سپاهان محمد دانشگر را تا پایان فصل از دست داده و محرومیت آریا یوسفی هم از پیش مشخص بود.

حالا اما در آستانه بازی خبر 4 کارته بودن رضا اسدی یکی دیگر از ستاره های این تیم رسانه ای شده و مدیر رسانه ای سپاهان اعلام کرده که حسین نژاد هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در دربی اصفهان را از دست داده است.

مورایس در این فصل با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان تیمش مواجه شده و در مصاف معوقه برابر ذوب آهن هم دو بازیکن را به دلیل مصدومیت و دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

توضیحات مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در خصوص عدم حضور رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد در لیست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن 

دیگر خبرها

  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!