Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@23:15:39 GMT

فرود اضطراری فوکر آسمان در فرودگاه مهرآباد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۰۴۳

صراط:

فوکر 100 آسمان در مسیر تهران-کرمانشاه امشب پس از پرواز از مهراباد دچار مشکل فنی شد و به مهرآباد برگشت. 

این هواپیما دارای رجیستر EP-ATF است که پس از پرواز به دلیل از دست دادن یکی از موتورها (طبق بررسی های اولیه و تایید نشده ) به مهرآباد برگشت و در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.

یک مقام مسؤول مهرآباد در اینباره به فارس گفت: این هواپیما پس از پرواز از مهرآباد به علت نقص فنی به فرودگاه برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسافران این هواپیما به سلامت پیاده و به سالن ترانزیت هدایت شدند و با پرواز جایگزین اعزام خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آسمان نیز در گفت وگو با فارس نیز در این باره گفت: هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران کرمانشاه به علت ایراد فنی دچار مشکل شد که خلبان در راستای رعایت استانداردها تصمیم می گیرد به فرودگاه مهرآباد برگردد. 

به گفته دشتی، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ برای بازگشت مسافران به عنوان هواپیمای جایگزین در نظر گرفته شد که امشب مسافران را به مقصد خود منتقل می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرود اضطراری فوکر هواپیمایی آسمان نقص فنی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین