Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کبودراهنگ، گفت:دستگاه های اجرایی کبودرآهنگ در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با جدیت ورود کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت اله مهدوی عصر شنبه در نشست هماهنگی با مسئولین کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ و بخش گل تپه در راستای اجرای پویش اکرام ایتام و محسنین، گفت: دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین باید با جدیت ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : انقلاب اسلامی ایران ویژگی های منحصر بفرد زیادی داشته است که یکی از آنها کمیته امداد می باشد که حضرت امام خمینی ( ره )با نگرش ژرفی که به وضع مستضعفین داشتند دستور ایجاد و راه اندازی آن را صادر نمودند تا نهادی مستقل و کارآمد رسیدگی و رفع مشکلات آنها را به عهده بگیرد.

فرماندار کبودراهنگ طرح اکرام و محسنین را از طرح های موفق دانستند و گفت: از آنجایی که این عمل خداپسندانه آثار بسیار مثبتی در زندگی دنیوی و اخروی انسان‌ها دارد از همه مردم نیکوکارو روسای ادارات وکارخانجات شهرک صنعتی ویان و شرکت سیاحتی علیصدر می‌خواهیم در این عمل خداپسندانه حضور فعالی داشته باشند و اگر میخواهیم فقر را ریشه کن نماییم نیازمند مشارکت و همراهی جدی در این زمینه هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکرام ایتام فرماندار کبودراهنگ اکرام ایتام و محسنین طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: برابر گزارش دریافتی از نیرو‌های انتظامی کبودراهنگ به اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک خودرو شخصی در یکی از مسیر‌های ارتباطی کبودراهنگ، بررسی و تحقیقات در دستور کار نیرو‌های یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خدامرادی تأکید کرد: در این زمینه پنج نفر با هویت معلوم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: در شهرستان اسدآباد نیز با کمک نیروی انتظامی منطقه و با مشکوک شدن به یک وسیله نقلیه در مسیر‌های ارتباطی این شهرستان، یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری از سه سرنشین این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ خدامرادی گفت: متهمان به همراه ادوات حفاری کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان تصریح کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود