Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:55:01 GMT

نشان استاندارد بر روی نمک‌های سورت و گالش جعلی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۱۹۸

نشان استاندارد بر روی نمک‌های سورت و گالش جعلی است

ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: نشان استاندارد نمک خوراکی با نام‌های سورت و گالش جعلی است.

مرضیه قنبریان امروز دهم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بازرسی کارشناسان از مراکز عرضه مشخص شد فرآورده نمک خوراکی با نام‌های تجارتی سورت و گالش، دارای نشان استاندارد جعلی هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: باید قبل از خرید فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه شود.

قنبریان اضافه کرد: با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندارد جعلي نشان استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی، در یک سال گذشته از نازل‌های سوخت هزار و ۶۹ جایگاه عرضه سوخت، بازرسی شد.
مهدی پژوهش افزود: برای نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع، مطابق قوانین و دستور العمل‌های سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید‌های مشترک با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های سوخت مایع در استان چهارمحال و بختیاری بازدید و نازل‌های سوخت مورد آزمون قرار گرفتند.
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه‌های مشاهده کردند، از طریق سامانه ۱۵۱۷ موضوع را به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا کارشناسان استاندارد برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان موضوع را پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • معامله ۱۷۵ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • نانوایی ها نان ساده پخت کنند/ نان کنجدی اجباری نیست