Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:09:26 GMT

نزاع خیابانی در سنندج دو زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۱۹۹

نزاع خیابانی در سنندج دو زخمی بر جای گذاشت

ایسنا/کردستان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سنندج از وقوع دو نزاع خیابانی در عصر امروز

شامگاه امروز شنبه (۱۰ خرداد ماه) مردم شهرک الهیه سنندج شاهد درگیری تعدادی افراد بودند که تیراندازی و تعدادی زخمی درپی داشت و این در حالی است که چند ساعت پیش نیز در میدان ظفریه این شهرستان درگیری و نزاع به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کریم جوانمردی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سنندج در پاسخ به ارتباط این درگیری با نزاع عصر امروز در میدان ظفریه سنندج به ایسنا گفت: فعلا نمی‌توان درخصوص اینکه نزاع شهرک الهیه ادامه نزاع امروز میدان ظفریه است نظر داد.
وی افزود: این درگیری احتمالا به دنبال اختلاف چند نفر اتفاق افتاده است.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سنندج تصریح کرد که حال دو زخمی این درگیری که مورد اصابت تفنگ ساچمه‌ای قرار گرفته‌اند مساعد است و به بیمارستان منتقل شده‌اند.
طبق گفته شاهدان افرادی حوالی ساعت ۲۰:۳۰ امشب با هم درگیر شدند و به سوی یکدیگر تیراندازی کرده‌اند.
این تیراندازی در شهرک الهیه شهر سنندج و در انتهای جاده قدیم سنندج به مریوان رخ داده است.
لازم به ذکر است عصر امروز شنبه در میدان ظفریه سنندج حوالی ساعت ۱۸ و ۳۰ میان عده‌ای اشرار و پلیس درگیری به وجود آمد که شاهدان صدای شلیک تیر شنیده بودند.
طبق گفته پلیس هنوز ارتباطی میان این دو درگیری پیدا نشده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری

رئیس پلیس راهور استان مازندران از اعلام محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا از میدان امام ساری تا میدان ابن شهرآشوب(دروازه بابل ) این شهر به مناسبت اجرای مراسم روز ارتش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت : از ساعت 6 و نیم صبح 29 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مازندران از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت 6 و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و اذعان داشت: شهروندان ساروی برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج