Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل ها و خلاصه HD بازی بایرن مونیخ 5-0 فورتونا دوسلدورف (بوندس لیگا - 2019/20).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس امیدوار است که بازیکنان بایرلورکوزن به دلیل جشن قهرمانی بوندس‌لیگا در هفته جاری همچنان در حالت نباشند. بایرلورکوزن باید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل وستهم قرار بگیرد.

بایرلورکوزن این هفته برای اولین‌بار در تاریخ خود عنوان قهرمانی آلمان را به دست آورد و بازیکنان و اعضای این تیم با میهمانی شبانه این دستاورد بزرگ را جشن گرفتند.

لورکوزن که در 43 بازی گذشته شکست نخورده است در بازی رفت مقابل وستهم با نتیجه 2-0 برنده شده بود و شانس زیادی پیش از شروع بازی برگشت برای صعود به نیمه نهایی دارد.

مویس، سرمربی وستهم، در نشست خبری گفت: "چرا نباید میهمانی بگیرید؟ بعد از قهرمان شدن باید جشن بگیرید، باید از آن لذت ببرید چون لحظات خیلی سریع می‌گذرند. امیدوارم که میهمانی آن‌ها تمام شده باشد و آماده این بازی باشند."

جارود بوون بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی هفته گذشته و شکست برابر فولام در لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد اما در تمرین وستهم در کنار کالوین فیلیپس و آلفونس آرئولا شرکت کرد.

مویس در مورد مصدومان تیمش گفت: "دیدن جارود در تمرین عالی بود. البته من هنوز مطمئن نیستم که او بازی خواهد کرد یا نه. ما کالوین و آلفونسو را هم در تمرین داشتیم، اما در مورد آن‌ها هم مطمئن نیستم. در مورد آن‌ها فردا تصمیم خواهیم گرفت."

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد