Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:25:49 GMT

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۱ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۶۴۸

آمریکا نمی‌تواند نفس بکشد؛ کاخ سفید به خاک سیاه نشست/جاماندگان سهامدار می‌شوند/بهارستان مردم/لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی ابهام دارد/حلقه‌های زنجیره یک فساد/تیتر تعدادی از روزنامه‌های امروز است.

کیهان: آمریکا نمی‌تواند نفس بکشد؛ کاخ سفید به خاک سیاه نشست وطن امروز: ایران پل ساز پیروزی جوان: جاماندگان عدالت را سهامدار کنید خراسان: جاماندگان سهامدار می‌شوند صبح نو: بهارستان مردم افکار: لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی ابهام دارد جام جم: تجدید قوا برای خدمت فرهیختگان: ۱۱ پیشنهاد برای قالیباف نو رسالت: نفس تنگی کاخ سفید حمایت: روزگار سیاه کاخ سفید قدس: بازگشایی ۲۴ ساعته صحن‌های حرم مطهر رضوی ایران: فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران آفتاب: تبدیل اقتصاد غارتی به رقابتی همدلی: گزارش عارف به مردم ابتکار: ناپایداری در ائتلاف و لابی آرمان ملی: جنگ ترامپ علیه شبکه‌های اجتماعی شرق: حلقه‌های زنجیره یک فساد شهروند: به این زودی به شرایط پیش از کرونا برنمی‌گردیم همشهری: پرهیز از هیجان، توجه به معیشت اطلاعات: گسترش اعتراض‌ها به سراسر آمریکا برقراری حکومت نظامی در چند ایالت صدای اصلاحات: جامعه دچار افسردگی شدید است سازندگی: آمریکا در آشوب مردم سالاری: عبرت‌های مرگ تکان دهنده زن آلونک نشین تجارت: ضرورت فراگیری چتر سهام عدالت جهان صنعت: مسیر میانبر بروکراسی ابرار اقتصادی: بازگشت روند تامین ارز به حالت عادی دنیای اقتصاد: عملیات مهار نقدینگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم صفحه نخست روزنامه ها کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به لغو سفرهیأت اسراییلی به واشنگتن/ناامیدکننده است

به گزارش خبرگزاری مهر، جان کربی، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به لغو سفر هیأت رژیم صهیونیستی به واشنگتن پس از رأی ممتنع آمریکا در شورای امنیت درباره آتش بس فوری در غزه با ابراز شگفتی از تصمیم نتانیاهو، آن را «ناامید کننده» خواند.

شبکه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا درباره لغو سفر هیأت اسرائیلی به واشنگتن دی سی برای گفت‌وگو درباره جنگ غزه و عملیات نظامی رژیم اسرائیل درباره رفح گفت: «این ناامیدکننده است. ما بسیار ناامیدیم که آنها به واشنگتن دی سی نخواهند آمد تا به ما اجازه دهند گفت‌وگوی کامل با آنها در مورد جایگزین‌های مناسب برای حضور در رفح داشته باشیم.»

کربی تاکید کرد: «ما گفت‌وگو با اسرائیلی‌ها در مورد جایگزین‌های با دوام را در برنامه‌های خود حفظ خواهیم کرد.»

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو سفر یک هیأت اسرائیلی به واشنگتن را پس از رأی ممتنع آمریکا به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار آتش بس فوری در نوار غزه بود، لغو کرد.

دفتر نتانیاهو این موضع آمریکا را انحراف آشکار از موضع ثابت این کشور در شورای امنیت از زمان آغاز جنگ غزه عنوان کرد.

کاخ سفید هم اعلام کرد که تصمیم اسرائیل برای لغو اعزام هیأتی به واشنگتن برای تبادل نظر در مورد عملیات رفح «ناامیدکننده» است.

این خبر در حالی است که پنتاگون اعلام کرد که دیدار روز سه‌شنبه وزیر دفاع آمریکا با همتای اسرائیلی خود در پنتاگون همچنان برگزار می‌شود و سفر وزیر جنگ اسرائیل جدا از سفر هیئت اسرائیلی به کاخ سفید است.

گفتنی است که شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه را تصویب کرد، اما در تصویب پیش‌نویس اصلاح شده این قطعنامه که شامل عبارت «آتش‌بس پایدار» بود، ناکام ماند.

آمریکا در نشست شورای امنیت از وتو ضد پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس استفاده نکرد و به پیش‌نویس این قطعنامه رأی ممتنع داد و مقامات رژیم صهیونیستی از تصویب این قطعنامه و رأی ممتنع آمریکا ناراضی هستند.

کد خبر 6062463

دیگر خبرها

  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • صفحه نخست همشهری هفتم فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین
  • واکنش کاخ سفید به لغو سفرهیأت اسراییلی به واشنگتن/ناامیدکننده است
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره غزه تغییر نکرده است
  • کاخ سفید: رأی ممتنع به آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • رأی ممتنع به قطعنامه آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره جنگ غزه تغییر نکرده است