Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:45:38 GMT

کنایه ظریف با دستکاری بیانیه پمپئو علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۶۸۶

کنایه ظریف با دستکاری بیانیه پمپئو علیه ایران

به گزارش جماران، محمد جواد ظریف در توئیتی با انتشار تصویر بیانیه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ مایک پمپئو علیه کشورمان با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت:

" عده‌ای فکر نمی‌کنند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می‌دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند. جهان علیه نژادپرستی"

 

[ ترجمه متن تصحیح شده در عکس ضمیمه توئیت ]

 بیانیه وزیر امور خارجه، محمد جواد ظریف

۳۰ می ۲۰۲۰

اعتراضات اخیر در آمریکا

حکومت آمریکا منابع شهروندانش را به هدر می دهد؛ چه ماجراجویی هایش در آسیا، آفریقا یا آمریکای لاتین باشد، چه حمایتش از دیکتاتورهای بی شمار، یا جاه طلبی هایش برای توسعه پرهزینه سلاح هسته ای اش، همه اینها تنها به رنج مردم آمریکا می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که قبلا هم گفتم هیچ جای تعجبی نیست که اعتراضات در آمریکا ادامه دارند. مردم آمریکا از رهبرانشان می خواهند تا آنها را در ثروت کشور سهیم کنند و به نیازهای برحقشان پاسخ دهند.

ما تاکتیک های بی اثر همیشگی حکومت در سرکوب، زندانی کردن معترضان و انکار استیصال مردم آمریکا را محکوم می کنیم. مردم آمریکا از نژادپرستی، فساد، بی عدالتی و بی کفایتی رهبرانشان خسته اند و جهان صدای آنها را می شنود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امور خارجه ایران جهان جماران ظریف سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مردم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا

به گزارش همشهری‌آنلاین، «کتائب حزب‌الله عراق هیچ بیانیه جدیدی منتشر نکرده است». این را خبرنگار شبکه المیادین لبنان پس از انتشار خبر ازسرگیری حملات این گروه مقاومتی علیه مواضع آمریکایی‌ها گزارش داد.
پس از آنکه خبرگزاری رویترز مدعی از سرگیری حملات کتائب حزب‌الله عراق به دلیل عدم پیشرفت در موضوع خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور در جریان سفر نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی به واشنگتن شد، رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت صحت این خبر را زیر سوال بردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز نوشت، طی ۴۸ ساعت گذشته کتائب حزب الله عراق نه بیانیه‌ای صادر کرده نه سخنگویش موضعی گرفته است.

آنچه در این خصوص منسوب به حزب الله عراق منتشر شده، صحیح نیست. رونوشت به رویترز، اسکای نیوز و الجزیره.
این در حالی است که در پی حمله‌ای جدید به مقر غیرقانونی نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، رویترز و پس از آن چند رسانه دیگر به نقل از آن، ادعا کردند، کتائب حزب الله عراق، حملات به نیروهای آمریکایی را از سر می‌گیرد.

حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک کد خبر 846365 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا عراق

دیگر خبرها

  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات