Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@09:12:25 GMT

رد پای یک لایو اینستاگرامی در تراژدی رومینا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۰۵۰

رد پای یک لایو اینستاگرامی در تراژدی رومینا

رکنا: «مونا محمدی» از دوستان رومینا، نوجوان ۱۴ ساله‌ای است که به گفته مادرش از کودکی با آن‌ها رابطه خانوادگی داشته‌اند. به گزارش رکنا، مونا می‌گوید: «در تاریخ ۵ اردیبهشت با تماس مدیر مدرسه برای کاری با رومینا به مدرسه رفتیم.
در مسیر بهمن خاوری، کسی که حالا به عنوان یکی از متهمان و عوامل قتل رومینا در بازداشت به سر می‌برد، سوار بر موتور جلوی مدرسه پرسه می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او می‌افزاید: وقتی از رومینا پرسیدم که آن پسر این جا چه می‌کند در جواب گفت: «چیزی به تو می‌گویم، اما به پدرم هرگز نگو!» او در ادامه با لحن کودکانه‌ای می‌گوید: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند.» بر اساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است. او با شنیدن تهدید شدن رومینا توسط بهمن علت این که چرا به پدرش نمی‌گوید را جویا شده و رومینا در جواب گفته است: «اگر پدرم بشنود خیلی عصبانی خواهد شد و من را می‌کشد!»
روایت مونا به عنوان دوست رومینا به ابعاد عجیب ماجرا اضافه می‌کند و با سخنان بهمن به عنوان پسری ۲۹ ساله که با دختری ۱۵ سال کوچک‌تر وارد رابطه شده است در تناقض جدی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: لایو اینستاگرامی رومینا اشرفی قتل رومینا بهمن خاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل سازمان ملل: جنگ هسته ای هرگز نباید آغاز شود

به گزارش قدس آنلاین،آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع عدم اشاعه هسته ای افزود: تقریباً هشت دهه پس از نابود کردن هیروشیما و ناکازاکی، تسلیحات هسته‌ای هنوز یک خطر آشکار برای صلح و امنیت جهانی است.

او گفت: هنگامی که در سال ۲۰۱۸ دستور کار خلع سلاح هسته ای را آغاز کردم، هشدار دادم که "وقتی هر کشوری امنیت خود را بدون توجه به دیگران دنبال می کند، ما ناامنی جهانی ایجاد می کنیم که همه ما را تهدید می کند."

وی تصریح کرد: امروز، ما در زمانی همدیگر را ملاقات می کنیم که تنش های ژئوپلیتیکی و بی اعتمادی، خطر جنگ هسته ای را به بالاترین حد خود در چند دهه اخیر رسانده است. صدای ساعت آخرالزمان هسته ای آنقدر بلند است که همه می توانند آن را بشنوند.

گوترش گفت: کشورهایی که تسلیحات هسته ای دارند در میز گفتگو غایب هستند. سرمایه گذاری در ابزار جنگ از سرمایه گذاری در ابزار صلح بیشتر است. بودجه تسلیحاتی در حال رشد است، در حالی که بودجه دیپلماسی و توسعه در حال کاهش است.

دبیرکل سازمان ملل افزود: فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی و حوزه‌های سایبری و فضای خارج از زمین، آسیب‌پذیری‌های جدیدی را به نمایش گذاشته و خطرات جدیدی را ایجاد کرده‌اند.

او گفت: کشورها منابع را به فن آوری های جدید مرگبار هسته ای اختصاص می دهند و تهدید را به حوزه های جدید گسترش می دهند. برخی اظهارات چشم‌انداز جهنم هسته‌ای را افزایش داده‌اند. همه ما باید با وضوح و قدرت این اظهارات را محکوم کنیم.

دبیرکل سازمان ملل افزود: سلاح‌های هسته‌ای مخرب‌ترین سلاح‌هایی هستند که تا کنون اختراع شده‌اند و قادر به از بین بردن تمام حیات روی زمین هستند.

وی تصریح کرد: امروزه این سلاح ها از نظر قدرت، برد و مخفی کاری در حال رشد هستند. پرتاب تصادفی یک موشک هسته ای تنها به یک اشتباه محاسباتی و یک اقدام عجولانه بستگی دارد. در نهایت، تمام بشریت بهای آن را خواهد پرداخت.

گوترش گفت: یک جنگ هسته ای هرگز نباید آغاز شود، زیرا یک جنگ هسته ای هرگز پیروز نخواهد داشت. تنها یک راه وجود دارد که این تهدید بی معنی و خودکشی را یکبار برای همیشه شکست خواهد داد. ما اکنون به خلع سلاح نیاز داریم.

دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد: در واقع، از بین بردن سلاح‌های هسته‌ای اولین اقدامی است که تحت برنامه پیشنهادی جدید برای صلح درخواست شده است. اول؛ ما به گفت و گو نیاز داریم. کشورهای دارای سلاح هسته ای باید دوباره در همکاری با یکدیگر برای توسعه شفافیت و اقدامات اعتمادساز برای جلوگیری از هرگونه استفاده از سلاح هسته ای مشارکت کنند.

گوترش افزود: دوم؛ لفاظی هسته‌ای باید متوقف شود. تهدید به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای در هر ظرفیتی غیرقابل قبول است. سوم؛ کشورهای دارای سلاح هسته ای باید مجدداً تعلیق آزمایش های هسته ای را تأیید کنند. این به معنای خودداری از انجام هرگونه اقدامی است که معاهده جامع منع آزمایش‌های هسته‌ای را تضعیف کند.

دبیرکل سازمان ملل اضافه کرد: چهارم، تعهدات خلع سلاح باید به عمل تبدیل شود. پنجم؛ ما به یک توافق نامه مشترک عدم استفاده اول نیاز داریم. کشورهای دارای سلاح هسته ای باید فوراً توافق کنند که هیچ یک از آنها اولین کسانی نباشند که از سلاح های هسته ای استفاده می کنند. در واقع، هیچ یک نباید در هیچ شرایطی از آنها استفاده کند. و ششم ما به کاهش تعداد سلاح‌های هسته‌ای نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تراژدی فقدان بزرگان در سال جولان کمدی‌ها
  • ملوان 1-2 خاتون بم؛ فرصت‌سوزی ملوانان برای صدرنشینی در حساس‌ترین دیدار هفته فوتبال ایران!
  • دبیرکل سازمان ملل: جنگ هسته ای هرگز نباید آغاز شود
  • کنایه پژمان جمشیدی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر
  • کنایه سریال زیرخاکی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر (فیلم)
  • اوسما ویرا و تبریک تولد یحیی گل محمدی؛ رابطه ای دوستانه + عکس
  • پست اینستاگرامی کنایه آمیز دانیال اسماعیلی فر!
  • تراژدی دیروز حلبچه و امروزِ غزه سند شرمساری عاملان آن در دادگاه تاریخ خواهد بود
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • گرسنگی جان پنج میلیون سودانی را تهدید می کند