Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:26:37 GMT

قناری فروشی که زن ماساژور را کشت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۰۷۱

قناری فروشی که زن ماساژور را کشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 97 آغاز شد زمانی که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و اعلام کرد که جسد زن جوانی در داخل یک کانال آب در حومه تهران افتاده است.

مأموران پس از آن به محل رفتند و پس‌ از جست‌وجو جسد زن را پیدا کردند اما از تماس گیرنده خبری نبود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که مقتول بر اثر ضربات متعدد به ناحیه جمجمه فوت کرده و دست و پاهایش نیز بر اثر ضربه‌های سخت شکسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تحقیقات مشخص شد که زری -مقتول پرونده- 37 ساله بوده و ردیابی و بررسی آخرین تماس‌های تلفنی او نشان داد با فردی به‌ نام صابر ملاقات داشته است.

در ادامه صابر شناسایی و بازداشت شد و در همان ابتدا به قتل اعتراف کرد. این متهم صبح روز گذشته در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه محاکمه صابر، برادر مقتول که به نمایندگی از سایر اولیای دم در دادگاه حضور داشت از قضات برای متهم پرونده درخواست قصاص کرد.

پس‌ از آن متهم در جایگاه قرار گرفت و در تشریح ماجرای قتل گفت: من کارمند یکی از شرکت‌های مخابراتی بودم و در کنار آن قناری‌های خاص پرورش می‌دادم و در شبکه‌های مجازی آنها را می‌فروختم. روزی در حال فعالیت در یکی از شبکه‌های مجازی بودم که با تبلیغ ماساژ توسط یک خانم مواجه شدم و از سر کنجکاوی با شماره آن تماس گرفتم و پس از توافق اولیه با او قرار گذاشتم.

پس از آنکه زری به‌عنوان ماساژور به سر قرار آمد آنقدر وضعیت ظاهری و پوشش نامناسبی داشت که ترسیدم کسی ما را ببیند به‌همین خاطر او را سوار خودروام کردم تا از محل دور شویم بین راه هم به او گفتم پشیمانم و از ماساژ منصرف شده‌ام اما او به یکباره روسری اش را برداشت و شروع به جیغ و داد کرد و گفت که اگر پولش را ندهم آبرویم را می‌برد این کشمکش چندباری تکرار شد تا اینکه آنقدر عصبانی شدم که چند ضربه با مشت به سر و صورتش زدم تا ساکت شود. چند لحظه بعد در حالی که فکر می‌کردم بیهوش شده اما متوجه شدم که او فوت کرده است. بعد در یک لحظه فکر کردم که بهتر است او را در کنار یک کانال آب رها کنم. به همین خاطر زری را داخل یک پتوی مسافرتی گذاشتم و زمانی که قصد داشتم او را کنار کانال رها کنم ناگهان به داخل کانال افتاد و دست و پاهایش هم شکست.

وی در پایان دفاعیاتش گفت: من قصد کشتن او را نداشتم فقط از ترس آبرویم خواستم او را ساکت کنم که این اتفاق افتاد حالا هم از خانواده مقتول حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که من را ببخشند.

پس از این اظهارات قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل مقتول متهم دادگاه کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو بااشاره به اینکه سال گذشته ۱۸۲ هزار و ۷۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان برقرار و از این تعداد ۵۷ هزار و ۴۴۹ تماس به اعزام منجر شد، گفت: بر این اساس میزان کل تماس‌ها و تماس های منجر به اعزام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن به ترتیب یک و چهار درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی مجموع مأموریت‌های شهری و جاده‌ای استان را طی سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۲۳ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۰ هزار و ۲۹۷ مأموریت شهری و ۲۳ هزار و ۹۲۶ تماس جاده‌ای بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: در مدت یاد شده آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد با هفت هزار و ۸۳۰ مصدوم و ماموریت‌های غیرترافیکی شهری نیز ۱۲ هزار و ۴۵۵ مورد با ۲۹ هزار و ۳۴۷ مصدوم بوده است.

به گفته تقی لو ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای استان ۱۴ هزار و ۴۸۶ مورد با هشت هزار و ۵۳۶ مصدوم و ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۹ هزار و ۴۴۰ مورد با ۱۵ هزار و ۳۱۲ مصدوم بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سراسر استان زنجان است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، گفت: هم اکنون مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به طور میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده است.

دیگر خبرها

  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر