Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@06:42:16 GMT

وفاداری عجیب یک سگ به صاحب متوفای خود!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۰۹۹

وفاداری عجیب یک سگ به صاحب متوفای خود!

وفاداری عجیب یک سگ به صاحبش که در یکی از بیمارستان‌های چین بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش شریان نیوز،بدون شک سگ‌ها باوفاترین حیوانات روی کره زمین به شمار می‌روند. آن‌ها این وفاداری را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند. در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبی که آخرین بار با او بوده اند، مانند اتفاقی که به تازگی در مقابل یکی از بیمارستان‌های شهر «ووهان» چین رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ژیائو بائو»، سگ ۷ ساله‌ای که صاحبش ۳ ماه پیش بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان «تایکانگ» ووهان جانش را از دست داد هنوز در انتظار ترخیص صاحبش از بیمارستان است. صاحب سالخورده این سگ که هویشت اعلام نشده در ماه فوریه که اوج پاندمیک کرونا در چین بود به این بیمارستان منتقل شده بود. صاحب این سگ پنج روز پس از بستری شدن در این بیمارستان جان سپرد، اما بنا به گفته «ژو یوژِن»، نظافتچی ۶۵ ساله این بیمارستان این سگ هنوز بیمارستان را ترک نکرده است.

صاحب این سگ یکی از ۳۸۶۹ بیمار کرونایی اهل شهر ووهان بود که جانش را از دست داد. در تصاویری که منتشر شده این سگ را در حالی که در مقابل بیمارستان درب ورودی بیمارستان در انتظار بازگشت صاحبش است نشان می‌دهد. طی این مدت غذای این سگ توسط پرسنل بیمارستان تامین می‌شود.

«وو کیوفِن»، صاحب سوپرمارکت داخل بیمارستان در این باره گفت: «۱۳ آوریل بود که با برداشته شدن محدودیت‌های قرنطینه من سوپرمارکتم را باز کردم. توجه ام به سگی که در نزدیکی سوپرمارکت بود جلب شد. پس از بررسی متوجه شدم که صاحب این سگ بر اثر ابتلا به کرونا در این بیمارستان جانش را از دست داده است. با این حال این سگ هنوز بیمارستان را ترک نکرده بود و منتظر آمدن صاحبش بود. من هرگز ندیدم طی این مدت این حیوان بیمارستان را ترک کند. واقعا وفادار است.»

گفتنی است؛ در تاریخ ۲۰ می‌و پس از آنکه پرسنل بیمارستان شکایت‌هایی را مبنی بر پرسه این سگ در داخل کریدور بیمارستان دریافت کردند برای انتقال آن به پناهگاه حیوانات با یک مرکز نگهداری حیوانات تماس گرفتند. ژیائو بائو اکنون در این پناهگاه حیوانات نگهداری می‌شود و قرار است خانواده جدیدی پیدا کند.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: جانش را از دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند

به گزارش خبرآنلاین،حسین دشتوان کارگر واحد خدمات در سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس، کیف حاوی ارز خارجی را پیدا کرد.

فارس در خبری نوشت: این کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.

گفتنی است، عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898352

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • کارگر فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش بازگرداند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌ تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌تومانی را به صاحبش بازگرداند