Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:53:44 GMT

«رایان گاسلینگ» گرگ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۱۰۵

«رایان گاسلینگ» گرگ می‌شود

یونیورسال یکی از پروژه‌های هیولایی کلاسیک خود را با عنوان «مرد گرگی» با بازی »رایان گاسلینگ» را بازسازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «رایان گاسلینگ» در حال کار در پروژه سینمایی هیولایی »مرد گرگی« با کمپانی یونیورسال است.

«لورن شوکر» و «ربکا آنجلو» فیلم‌نامه «مرد گرگی» را تحریر کرده‌اند و گاسلینگ نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام یونیورسال در تولید فیلم «مرد نامرئی» با بازی «الیزابت ماس» و تهیه‌کنندگی «بلوم هاوس» در اوایل سال جاری میلادی باعث شد که برای بازسازی فیلم هیولایی کلاسیک بعدی با عنوان «مرد گرگی» اقدام کند.

در این فیلم «رایان گاسلینگ» در نقش یک مجری بازی می‌کند که به یک ویروس مبتلا شده و به گرگ تبدیل می‌شود.

یونیورسال بازسازی جدی تعداد قابل توجهی از فیلم‌های هیولایی کلاسیک را در دستور کار خود قرار داده است. «مرد نامرئی» از الیزابت بنکس، «دراکولا» از کاریان کوزاما، «رنفیلد» فیلمی با تم دراکولایی از دکستر فلچر و «ارتش تاریکی» از  پُل فیگ ازجمله فعالیت‌های جدید این کمپانی هالیوودی برای بازسازی آثار کلاسیک با تم و موضوع هیولایی است.

«مرد گرگی» میراث فیلمی با همین نام محصول سال ۱۹۴۱ است که «لان چِینی جونیور» در نقش مردی ظاهر شده که به یک گرگینه تبدیل می‌شود. این هنرژیشه چندین بار این نقش را ایفا کرده است. «بنیسیو دل تورو» نیز در سال ۲۰۱۰ در بازسازی «مرد گرگی» ایفای نقش کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هالیوود گرگ رایان گاسلینگ بازسازی رایان گاسلینگ مرد گرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ موزه مینیاتور کجاست؟

باغ موزه مینیاتور در منطقه ۸ به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر تهران با پوشش‌های گیاهی بسیار زیبا و متنوع محسوب می‌شود و پس از بازسازی کامل گالری فرش که این روزها در دست اقدام است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فاطمه تنهایی درباره اقدامات منطقه 8 در حوزه گردشگری اظهار کرد: همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سال 1402 اولین گذر غذا و گردشگری با پیش‌بینی 30 غرفه در خیابان شاهد منطقه در مجاورت بوستان سحرگاه در بهترین و امن ترین شرایط ویژه بهره‌مندی شهروندان شرق تهران افتتاح شد.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری منطقه با هدف زنده نگاهداشتن  یاد و نام شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های خانواده‌های معزز ایشان، تملک خانه شهیدان صابری در محله کرمان بوده است که پس ازبازسازی‌های لازم، این ملک سه طبقه تبدیل به موزه و سرای ایثار شهیدان صابری  شده و هر طبقه از این ملک مختص به یک اقدام ارزشمند در راستای حفظ نام شهدا و خانواده‌های معظم شان شده است که علاقمندان و عاشقان شهدای اسلام با بازدید از  هریک از طبقات این موزه حس و حال معنوی و  متفاوتی را در این سرا تجربه خواهند کرد.

تنهایی در ادامه به باغ موزه مینیاتور در منطقه 8 اشاره کرد و گفت: در باغ موزه مینیاتور پانزده المان از مراکز  و اماکن تاریخی و دیدنی ایران در قالب ماکت توجه گردشگران و ایران دوستان را به خود جلب کرده است که از سال گذشته  شهرداری منطقه درباره بازسازی این المان‌ها اقدام کرد و هم اکنون این بازسازی به  دستان هنرمندان شاخص کشوری در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل تابستان سال جاری به پایان برسد.

مسافران نوروزی و گردشگران تهرانی بخوانند!

شهردار منطقه 8 بیان کرد: باغ موزه مینیاتور در این منطقه به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر تهران با پوشش‌های گیاهی بسیار زیبا و متنوع  محسوب می‌شود و پس از بازسازی کامل گالری فرش که این روزها در دست اقدام است، این باغ موزه قطعا با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و گردشگران روبرو خواهد شد.

وی گفت: ما از ابتدای نوروز،1403 تاکنون روزانه میزبان 500 نفر از گردشگران در این مجموعه بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود با وجود چشم اندازی که برای این مجموعه توریستی در نظر گرفته شده است سال آینده با افزایش حضور گردشگران در منطقه روبرو شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • مسی جدید متولد شد
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • باغ موزه مینیاتور کجاست؟
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • کشف هیولایی در کیهان
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • تصاویر بازسازی ساختمان سفارت ایران در واشینگتن!