Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.

به گزارش جنوب نیوز، سیدمهدی فلاح میری امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قتل دختر ۱۴ ساله گیلانی توسط پدرش بسیار هولناک و غیرقابل توجیه است، اظهار داشت: مجازات قانونی عاملان این جنایت توسط دستگاه قضایی با قاطعیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه دستگاه قضا جدای از اینکه اولیای دم دختر کشته شده گیلانی چه درخواستی از لحاظ جنبه خصوصی جرم دارند این موضوع را پیگیری می‌کند، گفت: دستگاه قضا به‌لحاظ جنبه عمومی این جرم، با قاطعیت مجازات عاملان این جنایت را دنبال می‌کند.

وی از رسانه‌ها خواست که در اظهارنظرهای خود نهایت دقت را داشته باشند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود و خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی که موضع‌گیری دلسوزانه دارند باید مراقب عواقب و پیامدهای مطالب منتشر شده خود باشند تا تکرار حوادث تلخ این چنینی را شاهد نباشیم.

فلاح میری یکی از علل رخ دادن این جنایت هولناک را کمرنگ بودن نقش عاطفی پدر خانواده عنوان کرد و بیان داشت: پدر رومینا در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد اما اگر این مرد وظایف پدرانه خود را به‌درستی ایفا می‌کرد چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

 پرونده قتل دختر ۱۴ ساله گیلانی به‌دست پدرش هم‌اینک در دست قوه قضائیه و دادگستری گیلان است تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: لحاظ جنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: از نظر ما دیگر پروژه ای به نام میانکاله وجود ندارد و از لحاظ علمی و اقتصادی و نقشه آمایش استان این پروژه قابل اجرا نیست.
 
به گزارش ایسنا؛ علی سلاجقه در حاشیه نشست امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: اصلا پروژه ای به نام میانکاله دیگر وجود ندارد چراکه هچ گونه مجوزی برای آن داده نشده است، اصل کار ما مبتنی بر نقشه آمایش استان است، در آنجا از لحاظ علمی، اقتصادی و اجتماعی چنین پروژه ای قابل اجرا نیست.
 
وی در ادامه اظهار کرد: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. تخلف انجام می شود. ما از دستگاه های قضایی استان، هم دادستانی و هم مجموعه قضایی استان می خواهیم که این کار از بعد قضایی دنبال شود.
 
رئیس سازمان حفظات از محیط زیست در پاسخ به این پرسش که مگر پروژه به نتیجه نرسیده بود؟ بیان کرد: نمی خواهم نبش قبر کنم، این پروژه از نظر ما تمام شده است. 
 
سلاجقه گفت: در حوزه سد چم شیر و حقآبه آن ما مشکلی نداریم. حقابه آن متناسب با محاسبه ای که انجام شده داده می شود. بحث هایی پیرامون کیفیت آب آن مطرح است که ما  جدای از اینکه وزارت نیرو کار خود  را انجام می دهد، ما نیز به عنوان دستگاه ناظر نمونه گیری انجام دادیم. با توجه به تراز آبگیری که تاکنون انجام شده است در آنجا مشکلی از لحاظ کیفیت آب وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد