Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌زینی‌وند شامگاه شنبه در نشست ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهارداشت: نسل جوان با بسیاری از رخدادها و مبانی مهم انقلاب اسلامی آشنایی کاملی ندارند بنابراین مراسم گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصتی است که مبانی نهضت امام، اندیشه‌ها و نوع حکومت داری ایشان را به آنان بشناسانیم.

 وی افزود: در ادامه رخداد ۱۴ خرداد و ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) پانزدهم خرداد و دوره جانشینی رهبر معظم انقلاب را داریم؛ که لازم است سبک حکومت داری اسلامی و اقتدار و شجاعت ایشان در تصمیم گیری‌ها در مباحث داخلی و بین‌المللی با تولید محتوای مناسب به جامعه بویژه نسل جوان انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: صراحت بیان و شجاعت در عمل رهبر معظم انقلاب ریشه در ویژگی‌های شخصیتی و همچنین اعتقادات دینی ایشان برگرفته از مکتب امام حسین(ع) دارد و نسل جوان هم از این روحیه آرمان‌گرایی و هویت ایرانی استقبال می‌کنند.

وی به انتخاب شعارهای اقتصادی طی بیش از یک دهه گذشته توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: قطعا شناخت فلسفه و دلایل این درایت رهبری برای کشوری که دچار تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است لزوم تحلیل درست و مسلح بودن آحاد جامعه به مطالعه عمیق سیاسی و تاریخی را می‌طلبد.

زینی وند تاکید کرد: این مناسبت‌ها فرصتی برای هشدار و آگاهی دادن مردم و نهضت مطالبه‌گری آنان در مقابل ساختارهای ناکارآمد و فسادزاست و بزرگترین مبدع این گفتمان در کشور خود رهبر معظم انقلاب هستند که ضرورت دارد آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی با گذر از مسائل جناحی و تولید محتواهای مناسب نسبت به این آگاهی بخشی اقدام کنند.

وی به برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداخت و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها موظفند با هدف آشنا کردن نسل جوان و گرامیداشت این ایام و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار نسبت به فضاسازی محیطی متناسب با این ایام اقدام کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت اعمال محدودیت‌ها در بحث فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) به صورت نمادین در مدت زمانی محدود و با حضور مدعوین معدود در مرکز و شهرستان‌های استان به تشخیص ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی در اولویت خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی امسال هم کاروان اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) نداریم.

عباس صفدری ادامه داد: تبیین اندیشه‌ها و ابعاد شخصیتی امام(ره) و سیره عملی ایشان با محوریت اقدامات فرهنگی و برگزاری مراسم نمادین در مساجد و حسینیه‌های منتخب در روز سیزدهم خرداد ماه در سطح استان از جمله برنامه‌های این ایام خواهد بود.
 

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد سیستان و بلوچستان رحلت امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد سیستان و بلوچستان رحلت امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد سیستان و بلوچستان رحلت امام خمینی ره سیستان و بلوچستان رهبر معظم انقلاب نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش را ببینید.

کد خبر 845105 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است