Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@12:11:27 GMT

جواب دندان شکن یحیی گل محمدی به فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۲۰۴

ساعت24 - یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر شغلی‌ امکان ابتلا به ویروس بالاست و فوتبال هم یکی از این مشاغل است. نمی‌توانیم فوتبال را تعطیل کنیم. در این شرایط باید با این ویروس کنار بیاییم.

یحیی گل محمدی پس از نشست با مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:تقریباً هر هفته جلسه می گذاریم و درباره وضعیت تیم و پیگیری امور صحبت می کنیم و کارهایمان را مثل امروز هماهنگ می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت آنتونی استوکس عنوان کرد:او باید به تمرینات می‌آمد که نیامد. وضعیت او پیچیده و مبهم است و بخش حقوقی باشگاه پیگیر است.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت ویژه از پرسپولیس برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر افزود:نمی‌دانم منظور از حمایت ویژه چیست. فکر می‌کنم بیشتر بحث مدیریت مهم است. نیاز نیست هزینه خاصی صرف موارد بهداشتی شود. هر بازیکن و مربی حاضر است با هزینه شخصی خودش هم تست کرونا را بدهد.

وی افزود:به نظرم دارند فرار می کنند که هزینه مابقی لیگ را انجام ندهند. آیا باشگاه‌هایی که دنبال تعطیلی لیگ هستند حاضرند پول قرارداد بازیکنان‌شان را بدهند؟ حداقل ۶ الی ۷ ماه طول می کشد تا واکسن کرونا بیاید.

یحیی گل محمدی یادآور شد:مدیران باشگاه‌هایی که به تعطیلی لیگ اصرار دارند می‌خواهند «زرنگ بازی» درآورده و برخی مربیان و بازیکنان هم آنها را همراهی می‌کنند که عجیب است. اگر لیگ تعطیل شود همه بازیکنان و مربیان متضرر خواهند شد. همه مشاغل در شرایط فعلی شروع به کار کرده‌اند. اداره‌ها، مترو، اتوبوس، شرکت‌های هواپیمایی که خیلی با مردم سر و کار دارند و شغل‌شان هم خطرناک است کارشان را شروع کرده‌اند. فکر نمی‌کنم فقط بخواهند فوتبال را تعطیل کنند. از فدراسیون پزشکی ورزشی گله دارم بدون اینکه جواب تست برخی باشگاه ها بیاید آنها تمرین کردند و این می تواند مشکل ساز شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بشار رسن و کریستین اوساگونا خاطرنشان کرد:بشار رسن قرار است تا شنبه و یکشنبه هفته آینده به تهران برسد. درباره بحث های مالی او همین امروز صحبت کردیم.متاسفانه برای اوساگونا پروازی از نیجریه وجود ندارد و باید منتظر ماند تا این مشکل حل شود.

گل محمدی در خصوص نبود آزمایشگاه واحد برای دادن تست کرونا تصریح کرد:بطور کلی می گویم موضع فدراسیون فوتبال باید قوی باشد و باید قویتر از اینها ظاهرشود. برخی دنبال این هستند که ماهیت لیگ و فوتبال را خراب کنند و دانسته یا ندانسته دارند به فوتبال کشورمان ضربه می‌زنند. استانداردهای بهداشتی در ایران بالاست و کیت های غیر استانداردی فکر نمی کنم وجود داشته باشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در مورد نامه فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال برای گرفتن تضمین بابت نگرفتن اعضای تیم بابت کرونا گفت:کسی می تواند چنین تضمینی بدهد؟ در حرف‌هایم گفتم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی مهم است. در هر شغلی امکان ابتلا به ویروس بالاست و فوتبال هم یکی از این مشاغل است. چیزی که مشخص است نمی توانیم فوتبال را تعطیل کنیم. در این شرایط باید با این ویروس کنار بیاییم.

وی راجع به لیست مازاد پرسپولیس در پایان فصل عنوان کرد:الان برای این حرف‌ها زود است. وقت برای صحبت در این باره زیاد است. در مسیر قهرمانی پرسپولیس ۹ فینال در لیگ برتر در پیش داریم. با تیم هایی که خطر سقوط یا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند بازی داریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام کرد که به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

*پیکان تهران-هوادار تهران

داور: فرزاد منصوری کمک‌ها: حمیدرضا افشون، آبتین زاهدی و مهرداد خسروی؛ ناظر: حاتم بک پور

*گل گهر سیرجان-استقلال خوزستان

داور: محمدرضا تارخ؛ کمک‌ها: نجف پناهی، سعید زیبا و مسعود حقیقی؛ ناظر: یدالله جهانبازی

*صنعت نفت آبادان-پرسپولیس

داور: علی اصغر مؤمنی؛ کمک‌ها: محمد عطایی، دانیال باشنده و میثم حیدری؛ ناظر: مسعود مرادی

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

*نساجی مازندران-تراکتور

داور: علی صفایی؛ کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی، صالح عرب آبادی و علی بای؛ ناظر: محمدرضا فلاح

*استقلال تهران-شمس آذر قزوین

داور: وحید کاظمی؛ کمک‌ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و عبدالنبی پورخلف؛ ناظر: حسن کامرانی فر

*فولاد خوزستان-مس رفسنجان

داور: امیر ایار؛ کمک‌ها: علی اکبر نوری، اسماعیل احمدی و یعقوب آشوری؛ ناظر: ابوطالب طاهریان

یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳

*ذوب آهن اصفهان-آلومینیوم اراک

داور: سعید رحیمی مقدم؛ کمک‌ها: حسن انتظاری، امید افخمی و شاهین یزدانی؛ ناظر: حیدر شکور

*ملوان بندر انزلی-سپاهان

داور: مرتضی منصوریان؛ کمک‌ها: حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی؛ ناظر: فریدون اصفهانی

کد خبر 6080857

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!