Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه یکی از ۳۱ فرماندار منتخب کشور، به دلیل توفیق در تحقق اولویت ها و اجرای برنامه های اقتصادی وزارت کشور در سال ۱۳۹۸ انتخاب شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بر این اساس علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه در خصوص شناسائی واحدهای تولیدی فعال در شهرستان، تعداد اشتغال آنها و جلوگیری از کاهش ظرفیت تولید واشتغال آنها، احصاء واحدهای تولیدی فعال با تولید کمتر از ظرفیت اسمی وتلاش درجهت ارتقاء ظرفیت آنها، شناسائی واحدهای تولیدی راکد در شهرستان و اتخاذ تدابیر لازم به منظور احیاء مجدد آنها، واحدهای تولیدی تملک شده توسط شبکه بانکی در هر شهرستان مشخص و پیرامون فعال نمودن واحدهای تولیدی قابل احیاء توسط بانک عامل، مالک قبلی و یا سرمایه گذار جدید وهمچنین تعیین تکلیف واحدهای غیر قابل احیاء، تلاش به منظور برطرف نمودن مشکلات بنگاه های اقتصادی مشکل دار و بُحرانی و برگشت آن ها به شرایط عادی، اتخاذ تدابیرلازم به منظور تکمیل طرح های سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و بهره برداری ازآنها و در نهایت تلاش به منظور شناسایی طرح های عمرانی قابل واگذاری به بخش خصوصی در اجرای ماده (۱۲) دستورالعمل شرایط واگذاری طرح های تملک دارئیهای سرمایه ای جدید، نیمه تمام، تکمیل شده و آماده بهره برداری به بخش غیردولتی به عنوان فرماندار برتر استان در حوزه اقتصادی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ارومیه آذربایجان غربی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه