Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:52:56 GMT

بحران لیبی باید به دور از مداخلات خارجی حل و فصل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۲۵۲

بحران لیبی باید به دور از مداخلات خارجی حل و فصل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و امانوئل ماکرون همتای فرانسوی وی در رایزنی تلفنی خود در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان صحبت کردند.

آنها هم چنین در خصوص بحران لیبی بحث و تبادل نظر کردند به طوری که ماکرون اعلام کرد که نقش مصر در برخورد با پرونده های منطقه ای مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السیسی نیز خاطرنشان کرد که موضع مصر در قبال بحران لیبی استراتژیک بوده و باید نهادهای ملی در این کشور به نقش خود بازگردند.

وی افزود: باید حضور گروه های شبه نظامی و تروریستی در لیبی به پایان رسیده و همگان برای تحقق ثبات و امنیت در این کشور تلاش کنند.

السیسی اظهار داشت: باید مانع مداخلات خارجی نامشروع در خصوص پرونده لیبی شد چرا که این مسأله باعث وخیم تر شدن اوضاع و تهدید امنیت و ثبات خاورمیانه می شود.

رؤسای جمهور مصر و فرانسه در این رایزنی تلفنی اعلام کردند که بحران لیبی باید از طریق راهکارهای سیاسی و به دور از مداخلات خارجی حل و فصل شود.

کد خبر 4937927 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: امانوئل ماکرون عبدالفتاح السیسی لیبی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی ایران عراق روسیه عربستان سعودی دونالد ترامپ فلسطین ونزوئلا افغانستان سوریه شیوع کرونا لیبی بحران لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت در ساختمان وزرا کذب است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6080141

دیگر خبرها

  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • رایزنی السیسی با مقام روس
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است