Web Analytics Made Easy - Statcounter

توئیت پرس: در حالی که به نظر می‌رسد در حال رهایی از بحران کروناویروس هستیم و شمار تلفات کاهش می‎یابد، دکتر آمریکایی، مایکل گریگر در کتابش می‌گوید این تازه اول ماجراست و ما در مرحله تمرین به سر می‌بریم.

به گفته وی کروناویروس در دسته بندی دو جای گرفته، اما اپیدمی واقعی ۱۰۰ برابر بدتر خواهد بود که در دسته بندی ۵ قرار گرفته و از هر دو نفر یکی می‌میرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا زمین با رسیدن جمعیت انسانی‌اش به ۸ میلیارد طاعون واقعی را تجربه خواهد کرد؟

مایکل گریگر شروع اپیدمی واقعی را از مرغداری‌ها می‌داند و می‌گوید ویروس کشنده از آنجا خواهد آمد.

وی که گیاه خوار است می‌گوید نزدیکی ما با حیوانات شامل نگهداری، کشتن و خوردن آن‌ها ما را در برابر بیماری‌های همه گیر آسیب پذیر می‌کند و با هر ورق سوسیس و کالباس خوک، ساندویچ بیکین و ناپت مرغ با مرگ می‌رقصیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: پزشک آمریکایی مرغداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است

مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی در نشست خبری امروز در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت صدور مجوز دام زنده گفت: با توجه به آنکه کشور نیازمند گوشت قرمز است، از این رو مجوزی در خصوص صادرات دام صادر نشده است.

او در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر آخرین وضعیت صادرات مرغ افزود: بنابر آمار طی یک تا ۲ ماه اخیر بیش از هزارتن مرغ به عراق صادر شده است.

نوروزی ادامه داد: بناداریم صادرات مرغ به عنوان یک مقوله انجام شود چراکه با زیرساخت های کنونی واحد های  مرغداری امکان صادرات ۳۰۰ هزار تن مرغ در سال وجود دارد. لذا با افزایش میزان جوجه ریزی ها می‌توان بخشی از نیاز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتنی مرغ کشورهای اطراف را تامین کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: سالانه ۳.۶ دوره جوجه ریزی در واحدهای مرغداری صورت می گیرد که اگر آن را به ۴ دوره ۱۷۰ میلیون قطعه جوجه ریزی افزایش دهیم، مازاد تولید را باید به بازارهای هدف صادر کرد.

معاون وزیر جهاد گفت: اگر میزان جوجه ریزی ها با زیرساخت های فعلی  را به ۶ دوره افزایش دهیم، امکان صادرات مرغ تا مرز یک میلیون تن و حتی تولید مرغ سایز هم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جوجه یک روزه
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • این ۷ دسته دارو را بی‌رویه نخورید | داروخانه‌ها شبیه سوپرمارکت‌ها عمل می‌کنند
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس