Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@11:56:51 GMT

قتل زن جوان، عاقبت کنجکاوی درباره ماساژ!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۲۹۱

قتل زن جوان، عاقبت کنجکاوی درباره ماساژ!

رویداد۲۴ کنجکاوی مرد میان‌سال برای آشنایی با ماساژ منجر به قتل زنی شد که او استخدام کرده بود. متهم دیروز برای محاکمه به جرم قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

 این پرونده با پیداشدن جسد زنی جوان کنار کانال آب تشکیل شد. دو سال قبل مردی به مأموران فوریت‌های پلیسی گزارش داد که جسد زنی جوان کنار کانال آب رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه مأموران جسد را کشف و تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند این جسد متعلق به زنی به نام کیاناست که در تهران تنها زندگی می‌کرد.

با شناسایی خانواده کیانا و آغاز تحقیقات مشخص شد این زن کارمند یک شرکت خصوصی بوده و فقط تعطیلات در کنار خانواده‌اش بوده و در تهران تنها زندگی می‌کرده است.

با ردیابی تماس‌های این زن مأموران متوجه شدند آخرین تماس او با مردی به نام سپند بوده است. به‌این‌ترتیب سپند شناسایی و بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و با صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و گفتند گذشت نمی‌کنند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت.

او از اولیای‌دم عذرخواهی کرد و گفت: من کارمند بودم و قناری‌های نژاددار و خیلی گران‌قیمت هم نگهداری می‌کردم و می‌فروختم. در یک کانال تلگرامی عضو بودم که دارو‌های قناری را از آنجا خریداری می‌کردم. یک روز یک نفر آگهی ماساژ در آن کانال گذاشت و من با شماره‌ای که داده بودند از سر کنجکاوی تماس گرفتم. فقط می‌خواستم ببینم ماساژ چطور است. با زنی که شماره‌اش را داده بودند قرار گذاشتم. وقتی سوار ماشین شد، پشیمان شدم و ترسیدم کسی ما را ببیند. خواستم پیاده شود، اما قبول نکرد و جیغ‌وداد کرد. من هم با مشت او را زدم. قصد کشتن نداشتم. متهم یک‌بار دیگر تأکید کرد قصد قتل نداشته و درخواست بخشش کرد. با پایان جلسه دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، ماشاژ سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت

پسر معتاد به مشروبات الکلی که با فریب دختر جوان او را از خانه فراری داده بود با پیگیری به‌موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، اواسط فروردین امسال درپی ناپدید شدن دختری ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر این دختر با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت: حدود هشت ماه قبل متوجه شدم دخترم با پسر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد اما در بررسی‌ها فهمیدم که پسر جوان به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد به همین خاطر بشدت با این ازدواج مخالفت کردم اما پس از آنکه دخترم با مخالفت شدید ما مواجه شد یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با تحقیقات میدانی مشخص شد دختر به همراه همان پسر جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از یک سوپر مارکت خرید کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

 پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

 متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به خارج از کشور اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که خانواده امن‌ترین محیط برای آنها است و با بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هایشان با خانواده مشورت کنند و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند! (فیلم)