Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

خبرگزاری رویترز بنابر اطلاعات شرکت «رفینیتیو ایکان» گزارش داد: پنجمین نفتکش ایرانی که عازم دریای کارائیب شده انتظار می‌رود روز یکشنبه به وقت محلی به آبهای ونزوئلا برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بامداد یکشنبه این رسانه غربی، در همین حال، چهار منبع آگاه اعلام کردند: سوخت نفتکش‌های ایرانی به ایستگاه‌های توزیع رسیده و شرکت نفتی PDVSA ونزوئلا عرضه سوختی را که توسط ایران تامین شده و پیش تر به این کشور رسیده بود، آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج کشتی نفتکش «فورچون»، «فارست»، «فاکسون»، «پتونیا» و «کلاول» حامل سوخت ایران، راهی ونزوئلا شده‌اند. چهار کشتی اول به مقصد رسیده‌اند و کلاول آخرین نفتکشی است که قرار است به ونزوئلا برسد.

دولت ونزوئلا از اقدام ایران قدردانی کرده است. به دنبال پهلو گرفتن نخستین نفتکش ایران در پالایشگاه ال پالیتو، نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا ضمن تشکر از حمایت‌های ایران، تأکید کرد: کاراکاس و تهران هر دو خواهان صلح هستند. ما حق داریم آزادانه تجارت کنیم.

وی ایران و ونزوئلا را دارای «مردمانی انقلابی» نامید که هرگز در برابر آمریکا به زانو در نخواهند آمد.

حرکت موفقیت‌آمیز نفتکش‌ های حامل نفت ایران به سوی ونزوئلا در حالی است که تهدیدهای آمریکا علیه این اقدام بی‌اثر ماند.

آمریکا در تازه‌ترین اقدام خصمانه خود به کشورها، بنادر، شرکت‌های حمل و نقل و بیمه‌گذاران خارجی هشدار داد در صورت ارائه خدمات به نفتکش‌های ایرانی حامل مواد نفتی به ونزوئلا با تحریم‌ رو به‌رو خواهند شد.

الیوت آبرامز نماینده ویژه واشنگتن در امور ونزوئلا جمعه ‌شب به رویترز گفت: فشار علیه ایران و ونزوئلا اعمال خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که چنین مبادلات و کمک رسانی بسیار خطرناک خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم

مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان با حضور مهاجران در مشهد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، قیام مردم افغانستان را الهام گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اواخر سال ۵۷ به رهبری علما و پیشوایی شخصیت بزرگ و زعیم حوزات علمیه یک مرد کاملا الهی، مذهبی و مکتبی یک مرجع تقلید امت اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه قدرت انقلاب و جرئت را به مردم افغانستان بخشید تا علیه متجاوزین برخیزند.

شایان ذکر است که این مراسم با ارائه سخنرانی، شعر، مقاله و میزگرد پرسش و پاسخ به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید