Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس میرزایی فرمانده انتظامی لردگان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق به کشف کالای قاچاق شدند.

او افزود: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و شامل چهار دستگاه ماشین لباسشویی، دو دستگاه یخچال، 17 درب خودرو، چهار حلقه رینگ و لاستیک خودرو و تعداد اقلام بهداشتی و خوراکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق کشف و ضبط نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی استان به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: در بازرسی ازخودرو‌ها ۲ هزارو ۸۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و ۱۰۷ کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق کشف و ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در شهرستان البرز

 سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شریف آباد شناسایی و دستگیری این سوداگران در دستور کارماموران کلانتری شریفیه این شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ منصوری افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود ۳ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودرو حامل کالای قاچاق در توقیف پلیس قزوین

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پس از توقف خودرو ودر بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، ۳ هزارو ۱۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآوردشده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • ۲ محموله کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق درایرانشهر