Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر زراعت جهادکشاورزی لرستان از پیش‌بینی برداشت 2 هزار و 500 تن کلزا در استان خبر داد.

جواد صالحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به برداشت محصولات زراعی در لرستان اظهار کرد: برداشت برخی محصولات زراعی همانند گندم، جو و کلزا در شهرهای جنوبی استان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: برداشت محصولات زراعی از ابتدای خردادماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد شد، ضمن اینکه خرید تضمینی گندم نیز تا مهرماه امسال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر زراعت جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 400 تن گندم در استان ثبت خرید شده است، افزود: خرید بیشتر از این میزان بوده، با این وجود تاکنون بهره‌برداران جهت ثبت در سامانه اقدام نکرده‌اند.

صالحیان بیان داشت: سال گذشته 300 هزار تن گندم در سطح استان خریداری شد، امسال نیز اگرچه بارندگی‌های ابتدای سال مطلوب نبود با این وجود پیش‌بینی خرید بیشتر از سال گذشته و حدود 360 هزار تن خواهد بود.

وی با اشاره به کشت کلزا در هزار و 500 هکتار از اراضی استان، تصریح کرد: پیش‌بینی برداشت این محصول در استان نیز 2 هزار و 500 تن است.

مدیر زراعت جهادکشاورزی لرستان اظهار داشت: 50 کمیسیون در استان برای خرید گندم کشاورزان استان پیش‌بینی شده، ضمن اینکه برداشت محصولات زراعی توسط هزار و 500 کمباین که 280 مورد آن‌ها بومی بوده، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم جو کلزا محصولات زراعی محصولات زراعی پیش بینی هزار و 500

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، قیمت خرید تضمینی محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.

خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌ها و داشتن بیمه محصول است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • افزایش ۲۰ درصدی برداشت محصول گندم در گیلانغرب
  • پیش بینی ذخیره سازی بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی