Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا اتابک از شعله‌ور شدن مجدد آتش در ارتفاعات خائیز خبر داد.

فرماندار کهگیلویه گفت: شعله‌های آتش از تنگه‌ای به سمت بهبهان آغاز شده و در حال پیشروی است.

کهگیلویه و بویراحمد در محاصره آتش

اتابک گفت: در حال ساماندهی نیروی انسانی برای انتقال به محل حادثه هستیم.

فرماندار کهگیلویه افزود: درخواست اعزام بالگرد امدادرسانی و بالگرد دادیم و قرار است در محل حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی خائیز در محدوده استحفاظی کهگیلویه عصر روز گذشته مهار شده بود گفت: با توجه به وزش باد احتمال شعله‌ور شدن وجود داشت و از شب گذشته این آتش‌سوزی در بخش مشرف به بهبهان از سر گرفته شده است.

وی از نیروهای مردمی خواست برای کمک به خاموشی آتش خود را به منطقه آب‌کاسه، محل اعزام نیروها برسانند.

کد خبر 516372 برچسب‌ها استان کهگیلویه محیط زیست ایران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه محیط زیست ایران حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای مأموریت‌های خود موفق به پوشش ۱۰۳ حادثه شدند که از این تعداد ۱۴ مورد مربوط به تصادفات و۵۷ مورد مربوط به محبوسی و سقوط بوده است.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار فعالیت هفته گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد کل تماس‌های شهروندان با سامانه همیشه بیدار ۱۲۵، ۱۱ هزار و ۳۴ مورد بوده است که از این تعداد ۲۳۵ تماس به اعزام آتش‌نشانان به محل اعلام شده، منجر شده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۷۹ حریق صورت گرفته که از این تعداد ۱۶ مورد مربوط به منازل، ۷ مورد مربوط به مراکز تجاری و ۱۱ مورد مربوط به خودروها بوده است، افزود: در این مدت ۱۰۳ حادثه پوشش داده شده که ۱۴ مورد مربوط به تصادفات، محبوسی و سقوط ۵۷ مورد و ۵۳ مورد نیز خدمات ایمنی به شهروندان ارائه شده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به جاری‌شدن دوباره زاینده‌رود تصریح کرد: استقرار ۱۱ مورد خودروهای غواصی و ۴۸ مورد خودروهای اطفائیه در معابر پرتردد توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه این سازمان انجام شده است.

شریعتی ادامه داد: در هفته گذشته تعداد ۲۱ مورد گشت ایمنی برای پوشش موارد غیر ایمنی در حوزه استحفاظی توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی انجام شده است.

کد خبر 746858

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه