Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در بندرعباس از صنایع دریایی وزارت دفاع بازدید و در جریان ساخت و تولید آخرین دستاوردهای حوزه رزم دریایی قرار گرفت. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس،  امیر سرتیپ حاتمی در این حضور از مراحل پایانی ساخت و تجهیز ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های دفاعی ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا و آمادگی جهت تحویل به نیروهای مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مصمم است  در شرایط سخت تحریم های ظالمانه در سال جهش تولید با همت و عزم جهادی متخصصین متعهد و انقلابی صنعت دفاعی با تولید و ساخت پیشرفته ترین تجهیزات و دستاوردهای دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح گام های بلندی را در تحقق شعار سال و ارتقاء قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی بردارد.

 امیر سرتیپ حاتمی از ناوشکن دنا به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شناورهای کلاس موج یاد کرد که امید است با تکمیل و تجهیز نهایی آن به پیشرفته ترین سامانه ها، به زودی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شود.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخت و تولید شناور مین شکارصبا توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع را یکی از افتخارات حوزه رزم دریایی عنوان کرد و گفت: مین شکار صبا مأموریت شناسایی و انهدام انواع مین های دریایی را در آب‌های منطقه ای به عهده دارد که انشاءالله در آینده نزدیک به نیروی دریایی راهبردی ارتش جهت اجرای ماموریت های خطیر واگذار می شود.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیشرفته ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد