Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز آزادسازی سهام عدالت از روز گذشته گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان مراجعه حضوری به بانک‌ها برای فروش سهام ضرورتی ندارد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فرید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به آزادسازی سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم اظهار داشت: افرادی که مایل هستند خود به طور مستقیم مدیریت سهام را به عهده بگیرند تا 15 خرداد برای مراجعه به سامانه فرصت دارند و برای روش غیرمستقیم نیازی به مراجعه به سامانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی با بیان اینکه فروش 30 درصد از سهام از روز گذشته آغاز شده است عنوان کرد: سهامدارانش که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانکی که در سامانه معرفی کرده‌اند درخواست فروش 30 درصد از سهام خود را بدهند.

وی افزود: این افراد همچنین می‌توانند از طریق وبسایت کارگزاری‌های سهام عدالت یا شرکت سپرده‌‌گذاری مرکزی وضعیت سهام خود را ببینند و 30 درصد آن را بفروشند.

سامانه فروش سهام عدالت فعال شدنخستین فروش سهام عدالت انجام شد95 درصد جمعیت استان ایلام از مزایای سهام عدالت بهره مند می‌شوند

خلیلی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا مراجعه به بانک ضرورتی ندارد گفت: افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند سهام خود را بفروشند اما فرایند پرداخت ارزش سهام به آن‌ها طولانی‌تر است.

معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از مردم خواست که هیچ عجله‌ای برای فروش سهام خود نداشته باشند و در زمان مناسب برای فروش اقدام کنند.

خلیلی عنوان کرد: 30 درصد ارزش سهام عدالت افراد قابل فروش است و 70 درصد باقی مانده نیز همچنان در اختیار دارندگان سهام است و در یک بازه زمانی که کد بورسی برلی افراد تعریف می‌شود می‌توانند درباره 70 درصد باقی مانده تا بگیرند.

انتهای پیام/832/ی

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سهام عدالت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت برای فروش سهام سهام عدالت سهام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری پرسپولیس به 4 بانک، استقلال به یک هلدینگ

مقرر شده باشگاه استقلال به یک هلدینگ و باشگاه پرسپولیس به 4 بانک واگذار شود.
 

طرفداری| بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده است.

به نقل از فارس، گویا با چراغ سبز دولت مقرر شده باشگاه پرسپولیس به چهار بانک شهر، تجارت، صادرات و ملت واگذار شود. از این چهار بانک برای شرکت در مناقصه خرید 85 درصد سهام باشگاه پرسپولس ضمانت نامه دریافت شده است.

سهم بانک شهر در این مناقصه 40 درصد خواهد بود. و 3 بانک دیگر 15 درصد سهم خواهند داشت. همچنین مقرر شده باشگاه استقلال به پتروشیمی خلیج فارس واگذار شود. واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس در شرایطی است که پیش از این اعلام شده بود وزارت ورزش و جوانان این باشگاه را به طور موقت در اختیار خواهد داشت.

پیش از این و با اعلام رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، قرار بود پنج بانک به صورت کنرسیوم 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرند. گفته می‌شود تلاش‌ها برای حضور پنج بانک برای در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس ادامه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، خلاص!
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • خریداران احتمالی استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری پرسپولیس به 4 بانک، استقلال به یک هلدینگ
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • برنج‌کاران مازندران برای انجام نشاکاری عجله نکنند.