Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:36:05 GMT

۶۲ درصد دانش‌آموزان لرستانی عضو شبکه شاد هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۵۹۷

۶۲ درصد دانش‌آموزان لرستانی عضو شبکه شاد هستند

ایسنا/لرستان معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۲ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان عضو شبکه شاد هستند.

رقیه معتمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تداوم جریان آموزشی در شرایط فعلی امری مهم است و در همان روزهای آغازین معلمان خودجوش آموزش‌های غیرحضوری را شروع کردند.

وی ادامه داد: کارگروه آموزش را برای جبران عقب ماندگی آموزش در استان راه‌اندازی و مصوبات آن به‌طور کامل اجرا و استان را به چند قطب تقسیم کردیم تا نظارت کامل و روزانه در جریان آموزش صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: شبکه‌های مجازی و اجتماعی را به منظور استفاده از نظرات معلمان و راه‌های جبران عقب افتادگی موضوع آموزش راه‌اندازی کردیم.

معتمدی بیان کرد: شبکه‌های دیگری برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان راه‎اندازی شد.

وی با بیان اینکه با مدیران مدارس روستایی و عشایری ارتباط برقرار و تعداد دانش‌آموزانی که دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ندارند را شناسایی کردیم، افزود: در حوزه آموزش ابتدایی کل استان ۳۹ هزار و ۷۶۲ دانش‌آموز و ۳۴۵ معلم و ۵۷ مدیر فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ۱۸۴ هزار و ۸۱۷ دانش آموزدر حوزه ابتدایی داریم که ۱۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر آنها معادل ۶۲ درصد عضو شبکه شاد هستند، گفت: برای مابقی دانش‌آموزان که به این شبکه دسترسی ندارند از طریق معلمان، دهیاران و شبکه‎‌های بهداشت روستاها بسته‌‎های آموزشی درس‌نامه تهیه و بین آنان توزیع و معلمان بصورت تلفنی یا پیامکی وضعیت دانش‌آموزان را رصد کردند.

معتمدی افزود: همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی در روستاها کلاس‌های کمتر از ۱۰ نفر در فضای باز و با حضور معلم برگزار شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۹۳۶۲ کلاس درس در مقطع  آموزش ابتدایی استان، ۸۲۰۲ مدرسه معادل ۸۸ درصد عضو شبکه شاد هستند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه از مجموع ۲۹۲۴ مدرسه در مقطع  آموزش ابتدایی استان مدیران  ۲۸۲۳ مدرسه معادل ۹۷ درصد عضو شبکه شاد بوده و تنها ۳ درصد آنان عضو نیستند، بیان کرد: همچنین از مجموع ۱۱ هزار و ۷۳ معلم ۹۲۹۶ نفر معادل ۸۴ درصد عضو شاد هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی شبکه شاد عضو شبکه شاد هستند دانش آموزان درصد عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان