Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-18@03:12:18 GMT

‌ایران گام اول را محکم و مقتدر برداشته است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۶۲۰

‌ایران گام اول را محکم و مقتدر برداشته است

رئیس مجلس گفت: نگاهی کلان به گذشته ۴۰ ساله و جایگاه فعلی جمهوری اسلامی نشانگر این است که علیرغم ضعف های کارکردی و رفتاری و کاستی های مرتفع نشده، توانسته گام اول خود را محکم و مقتدر بردارد.

به گزارش امتداد، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی طی سخنانی، گفت: سلام بر روح پر فتوح امام(ره)، بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلام بر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای و سلام بر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، شهدای خدمت و شهدای مقدس به خصوص شهدای مظلوم مقاومت و مدافعان حرم در تمام بلاد اسلام و درود خداوند بر سیدالشهدای مقاومت، نماد ایستادگی در برابر زورگویان، یار صدیق و مطیع رهبر انقلاب سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  مجلس یازدهم در برهه حساسی از انقلاب اسلامی و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوم آن و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه ای از قدرت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها روبروست با همدلی و وحدت میان مردم برای حل مشکلات مردم آغاز به کار می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاهی کلان به گذشته ۴۰ ساله و جایگاه فعلی جمهوری اسلامی نشانگر این است که علیرغم ضعف های کارکردی و رفتاری و کاستی های مرتفع نشده، توانسته گام اول خود را محکم و مقتدر بردارد.

وی افزود: این واقعیت انکار ناپذیر است که جمهوری اسلامی در برابر همه پیکره کشور در همه حیطه های امنیتی، مقاومت کرده بدون اینکه از آرمان های اصلی خود ذره ای عقب نشینی کند.

تکمیل می شود…

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • ۲۹ فروردین؛ روز ارتش مقتدر و مردمی جمهوری اسلامی ایران
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • اقدام تنبیهی سپاه شرارت اسرائیل را از بین می‌برد