Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: از جمله مسائل مهمی که  مجلس قوی باید به آن ورود جدی و با برنامه داشته باشد موضوع بانک‌ها است!

او ادامه داد: ۵۰ درصد مردم حتی یک ریال تسهیلات بانکی دریافت نکردند درحالی که ۱۰ درصد از مردم ۹۰ درصد تسهیلات بانکی را دریافت می‌کنند؟! مگر ما صحبت از عدالت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..؟!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها سعید جلیلی بانک ها وام و تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است

  در حالی که بسیاری از متقاضیان  در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بودند اما به گفته بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پرداخت این تسهیلات نقش موثری در افزایش میزان مشارکت های مردمی دارد .

به گفته کاظمی کارشناس مسکن در حال حاضر با وجود تاکیدات بسیار زیاد در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت اما همچنان شاهد آن هستیم که برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را انجام نمی دهند و این امر خود زمینه ساز  کند شدن روند ساخت مسکن شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین عرضه زمین نقش موثری در تقویت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر هم خود زمینه ساز همکاری و مشارکت بیشتر متقاضیان مسکن می‌شود.

او یادآور شد: اجرای این اقدامات از سوی دولت زمینه ساز محقق شدن بیشتر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟