Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاملی مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با توجه به شروع مجدد عمل‌های جراحی و افزایش مصارف خون ذخایر خون استان با کاهش مواجه است.

او با درخواست از همه گروه‌های خونی برای اهداء خون افزود: احتیاج به گروه‌های خونی منفی بیش از سایر گروه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی با بیان این که از ابتدای امسال تا کنون ۴ هزار و ۲۴۶ نفر برای اهداء خون مراجعه کردند و از این تعداد ۳ هزار و ۳۸۲ نفر موفق به اهداء خون شدند عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۲۸۴ نفر مراجعه و ۳ هزار و ۸۲۴ نفر خون اهداء کردند.

بیشتر بخوانید: اهدای ۱۸۱ واحد خون در سومین شب قدر

مدیرعامل انتقال خون استان با اشاره به اینکه از این تعداد ۳ هزار و ۶۱۳ نفر آقا و ۲۱۱ نفر از بانوان بوده اند، اظهار کرد: مراجعین استان نسبت به پارسال ۱۹.۵ درصد و اهداء خون ۱۲ درصد کاهش داشته است.

او همچنین گفت: با توجه به طرح بسیج بانوان برای اهداء خون در ابتدای سال آمار اهداء خون بانوان نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافت.

عاملی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات ناشی از آن عنوان کرد: تا کنون مشکلی برای تامین خون در استان وجود نداشته است.

مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: بیماران تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی، سرطانی، سوانح و زنان و زایمان را از گروه‌های دریافت کننده خون هستند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون اهدا خون اهداء خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت