Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:48:53 GMT

گرایی: مسئولین می‌خواهند پشت در اتاقشان بنشینیم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۷۳۱

گرایی: مسئولین می‌خواهند پشت در اتاقشان بنشینیم

کشتی‌گیر وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسئولین خودشان وعده استخدام دادند بعد من را سردواندند و می‌خواهند بریم پشت در اتاقشان بنشینیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدعلی گرایی در خصوص پیگیری تمرینش اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر تمریناتم در خانه و در کنار برادر انجام می‌دهم. بعضی از روزها در باشگاه به تمرین می‌کنم و شرایط خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این ویروس از بین برود تا شرایط تمرینات به حالت عادی بازگردد. 

 

کشتی‌گیر وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رابطه با چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد: این چرخه انتخابی قانون بسیار خوبی است. کشتی‌گیران باید از چند فیلتر و رقابت های سخت و نفسگیر عبور کنند و به دوبنده تیم ملی برسند. در گذشته هم انتخابی وجود داشت اما وقتی در آخر قرار بود مربیان نظر بدهدن، همه بلاتکیف می‌شدند که آیا با نظر سرمربی انتخاب می‌شوند یا نه. الان کشتی‌گیران با تمرکز کافی می‌تواند روی تشک حاضر شوند و اگر نتیجه لازم را کسب کردند صاحب دوبنده تیم ملی شوند و حقشان است. اگر هم نتواستند موفق شوند، باید تمریناتشان را بیشتر کنند.

 

وی افزود: تا الان کمی در مورد این چرخه تحقیق کردم. از دوستانم اطلاعات کافی را گرفته‌ام و می‌دانم این عملکرد این چرخه چگونه است.

 

گرایی در خصوص وعده‌های محقق نشده مسئولین استان فارس در رابطه با قهرمانی اش در مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: اداره ورزش شیراز هیچ کاری برای ورزشکاران انجام نمی‌دهد. اصلا این اداره به هیچ درد نمی‌خورد. فقط به ورزشکاران وعده وعید می‌دهند و  به فکر ورزشکاران نیستند. مد‌‌یرکل ورزش و جوانان فارس به من وعده استخدام داد،در صورتی که اصلا من از او چیزی نخواستم. من شغلم کشتی است و کار دیگری لازم ندارم ولی آمدند به من قول دادند ولی بعدش من را سردواندند. من هم دیگر پیگیری نکردم. باید برای دیدنشان وقت بگیریم و می‌خواهند برویم پشت در اتاقشان بنشینیم. من هم تصمیم گرفته دیگر تحویلشان نگیرم.

کشتی فرنگی محمدعلی گرایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی فرنگی محمدعلی گرایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های رشته‌های مختلف ورزشی امروز ضمن دیدار با وزیر ورزش و جوانان مهر تاییدی برای پاسخ نیرو‌های مسلح به اقدامات متجاوزانه صهیونیست‌ها زدند.   صهیونیست ها بهترین پاسخ را دریافت کردند میر هاشم حسینی در پایان دیدار رو در رو با وزیر ورزش و جوانان در مورد عملیات وعده صادق گفت: ما در مورد رژیم صهیونیستی صبر کردیم و نشان دادیم که صلح طلب هستیم، اما رفتار‌های رژیم صهیونیستی و تجاوز‌های این رژیم باید پاسخ داده می شد که نیرو‌های مسلح با بهترین راه، پاسخ آنها را دادند. قهرمان تکواندو کشورمان در مورد دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار مسائل اخلاق در ورزش مطرح شد که از مهمترین‌ها برای یک ورزشکار است و هدف وزارت هم از برگزاری جلسه تاکید بر اهمیت این موضوع بود.

هرکسی به خاک ایران تجاوز کند پاسخ می گیرد فاطمه هداوند ملی پوش دوچرخه سواری سرعت نیز در مورد پاسخ به رژیم صهیونیستی گفت: هر کسی به خاک ایران تجاوز کند جواب می‌گیرد و ما هم در پی گستاخی اصهیونیست ها پاسخ آنها را محکم دادیم. وی در مورد اهمیت اخلاق مداری ورزشکاران گفت: اخلاق در ورزش حرفه‌ای اهمیت بالایی دارد و وزارت ورزش با برگزار این جلسه اهمیت آنرا بازگو کرد و اردوی دو روزه‌ای هم در قشم برگزار می‌شود که می‌تواند ورزشکاران را در نزدیکی به الگو‌های اخلاقی کمک کند.
وعده صادق پاسخ محکمی به صهیونیست ها بود  مجید رحیمیان ملی پوش بسکتبال کشورمان نیز گفت: عملیات وعده صادق جوابی بود که ما باید به صهیونیست‌ها می‌دادیم آنها به خاک ایران تجاوز کردند و پاسخ محکمی هم دریافت کردند. وی در مورد اخلاق ورزشکاران گفت: ­اخلاق به اعتقاد من در ورزش حرفه‌ای مسئله مهمی است و باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم. بسکتبال یکی از رشته‌هایی است که از سطح بالای فرهنگی و اخلاقی برخوردارند و بحث‌های حرفه‌ای و اخلاقی را کنار هم دارند. ما ورزشکاران سعی می‌کنیم برای کوچکتر‌ها الگو باشیم و رفتار خوب را به آنها نشان بدهیم تا اهمیت این موضوع را درک کنند.

صهیونیست ها بدانند یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد محمد رضا عفتی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در مورد عملیات وعده صادق گفت: این عملیات پاسخی بود برای صهیونیست‌ها و اینکه از این به بعد بدانند اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد. وی در مورد اخلاق مداری در ورزش گفت: اخلاق با حرف زدن نیست باید در عمل اخلاق مداری را نشان داد و اخلاق در ذات ایرانی‌ها نقش بسته است.

امیدوارم ایران همیشه روبروی جنایتکاران بایستد شهلا محمودی ملی پوش دو و میدانی کشورمان در مورد عملیات وعده صادق گفت: حمله وحشیانه به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق باعث شد که پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها بدهیم و امیدوارم ایران همیشه سربلند باشد و روبروی جنایتکاران بایستد.

حمله کوبنده سپاه به رژیم کودک کش جواب قانع کننده ای بود هاشمیه متقیان عضو تیم ملی پارا دوومیدانی در مورد عملیات وعده صادق گفت: اتفاقات اخیری که در غزه افتاد دل تمام ورزشکاران را به درد آورد و در مقابل حمله کوبنده سپاه پاسداران به رژیم کودک کش و ظالم اسرائیل جوابی قانع کننده بود که این اتفاق را به مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود
  • دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • در سایه رقابت یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد