Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با همدلی و وحدت میان مردم برای حل مشکلات آنها آغاز به کار می کند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی طی سخنانی، گفت: سلام بر روح پر فتوح امام(ره)، بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلام بر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای و سلام بر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، شهدای خدمت و شهدای مقدس به خصوص شهدای مظلوم مقاومت و مدافعان حرم در تمام بلاد اسلام و درود خداوند بر سیدالشهدای مقاومت، نماد ایستادگی در برابر زورگویان، یار صدیق و مطیع رهبر انقلاب سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قالیباف: آمریکا منبع شر است درخواست قالیباف از فرزند شهید همت+ عکس

وی اظهار داشت:  مجلس یازدهم در برهه حساسی از انقلاب اسلامی و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوم آن و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه ای از قدرت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها روبروست با همدلی و وحدت میان مردم برای حل مشکلات آنها آغاز به کار می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاهی کلان به گذشته ۴۰ ساله و جایگاه فعلی جمهوری اسلامی نشانگر این است که علیرغم ضعف های کارکردی و رفتاری و کاستی های مرتفع نشده، توانسته گام اول خود را محکم و مقتدر بردارد.

وی افزود: این واقعیت انکار ناپذیر است که جمهوری اسلامی در برابر همه پیکره کشور در همه حیطه های امنیتی، مقاومت کرده بدون اینکه از آرمان های اصلی خود ذره ای عقب نشینی کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سردار حاج قاسم سلیمانی مجلس یازدهم محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی قالیباف مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید فیاضی عصر چهارشنبه در نشست شورای ائتلاف با منتخبان مردم در مجلس دوازدهم با تقدیر از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه علی رغم اراده بدخواهان، کاری بزرگ در کشور صورت گرفته است.

وی با عنوان این که شماری از نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف روانه مجلس شدند، افزود: بنابراین این تشکل باید همچنان برقرار باشد و پویایی خود را حفظ کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی سبب می‌شود که دغدغه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم و باید ازفرصت برای بهبود اوضاع استفاده کنیم.

فیاضی کسب نظرات از مردم و شورای ائتلاف را برای بهبود اوضاع ضروری دانست و گفت: وحدت و همدلی و برادری می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت استان و کشور شود و نمایندگان نباید دچار تفرقه و تشتت باشند.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان این که تلاش دشمن این است که به دین ما لطمه زند، افزود: نابینا کسی است که بصیرت نداشته باشد.

وی با اظهار این که دشمن در تلاش است که تا کارهای گذشته به سامان نرسد، تصریح کرد: این درحالی که باید به عملکردهای نگاه کرد و مراقب بود.

کد خبر 6063767

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم