Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم برای راه آهن دورود- بروجرد - ملایر ردیف بودجه‌ای اختصاص و اعتبار لازم را بگیریم. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، عباس گودرزی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پل شهدای دانش‌آموز بروجرد اظهار داشت: اگر در هر کاری روحیه جهادی وجود داشته باشد نتیجه آن کار بهتر و مطلوب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه پل شهدای دانش‌آموز چند سالی به عهده شهرداری بود و عملا دیدیم که هیچ تغییری نداشت البته شهرداری مشکلات خودش را داشت که با ورود استاندار به پروژه به راهداری محول شد.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده  فقط پیگیری‌های لازم را انجام دادم، این وظیفه هر نماینده‌ای است که پیگیر پروژه‌های شهرش باشد، اجرای کارها نیز توسط دستگاه های اجرایی انجام می‌گیرد.

اعتباری برای اجرای دیوار حائل جاده پلدختر به خرم‌آباد در نظر گرفته نشده استمعاون رئیس ‌جمهور در گیلان: طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار می‌شود30 هزار طرح ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعتبار 720 میلیاردی در کشور درحال اجرا است

وی بیان کرد: پروژه‌های زیادی در استان ما وجود دارد که نیمه تمام مانده‌اند، در بروجرد نیز پروژه‌های ناتمامی وجود دارد و اینجاست که داشتن روحیه جهادی لازم می‌شود تا کارها به سرانجام برسد.

گودرزی تصریح کرد: اگر برای بیمارستان آیت‌الله بروجردی پیگیری نمی‌شد همچنان این پروژه نیمه تمام به قوت خودش باقی بود اما خدا را شاکریم که بالاخره به سرانجام رسید و این نوید را می‌دهم که یک دستگاه ام آر آی نیز برای ارائه خدمات به بیماران تهیه شده است.

وی تاکید کرد: کارخانه خوراک کودک نیز یکی از پروژه‌های خوبی است که راه‌اندازی شده است، این پروژه سال‌ها مسکوت مانده بود اما با برنامه‌ریزی به موقع به بهره‌برداری رسید و بزرگترین کارخانه شیر خشک در کشور است.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه راه آهن بروجرد خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های زیادی که در این زمینه انجام گرفته توانستیم برای راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر ردیف بودجه‌ای اختصاص داده و اعتبار لازم را بگیریم.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است

محمد شاهوردی با اشاره به روز ملی گندم و پنجاهمین سال تاسیس سازمان تات، اظهار کرد: در سال جاری ۳۱ پروژه تحقیقاتی در زمینه‌های غلات، حبوبات، علوفه، دانه‌های روغنی، چغندر قند، علوم دامی و گیاه‌پزشکی و پنبه در حال اجرا است.
به گفته وی ۱۱۰ هکتار از اراضی مرکز تحقیقات پردیس به کشت تولید بذور ارقام گندم و جو، کلزا، گلرنگ، چغندر علوفه‌ای، شبدر، نخود و عدس در طبقات مختلف بذری جهت پاسخگویی به نیاز‌های منطقه استان و حتی کشور اختصاص پیدا کرده است.
مدیر پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد با اشاره به اینکه اصل اجرای پروژه‌های تحقیقاتی از ابتدای فعالیت ۳۰ ساله معرفی یا مشارکت در معرفی بیش از ۵۰ رقم از محصولات بوده است، گفت: سالانه به بیش از ده هزار نفر روز آموزش به طیف وسیعی از فراگیران آموزش داده می‌شود.
شاهوردی بیان کرد: آموزش دانش‌آموزی، آموزش عشایر دامنه‌های الشتران کوه، مهارت سنجی به سربازان نیرو‌های مسلح، زندانیان، آموزش بهره‌برداران و کارشناسان در قالب برگزاری کارگاه‌های هفتگی انتقال یافته‌ها، روز مزرعه دوره‌های مجازی بصورت وبینار، رسانه‌ها، حضور در عرصه در قالب طرح محقق معین و یاوران تولید در قالب این آموزش‌ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به وجه تمایز این آموزش‌ها نسبت به آموزش‌های کلاسیک و اکادمیک، گفت: سرعت نفوذ و اثر‌گذاری و بکارگیری سریع در عرصه و همچنین اشتغال‌زا بودن وجه تمایز آموزش‌ها نسبت به آموزش‌های کلاسیک و آکادمیک است، تا آنجا که حتی فارغ التحصیلان دانشگاهی هم در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.
مدیر پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد بیان کرد: اگر بخواهیم نقدی بر پنجاه سال فعالیت تات داشته باشیم بایستی به این نکته اشاره شود که در این مدت‌و به تبع در انقلاب اول و دوم کشاورزی که تنها بر تولید حداکثری بدون توجه به عواقب مخرب زیست محیطی تکیه داشت در کشور ما و بسیاری نقاط دنیا این تفکر موجب فشار بیش از حد توان اکولوژیکی بر منابع آب، خاک و منابع طبیعی شد، این فشار‌ها شکنندگی اکوسیستم‌های کشاورزی و طبیعی را به دنبال داشته است.
شاهوردی تاکید کرد: در پنجاه سال پیش روی سازمان شعار امنیت غذایی باید با در نظرگیری مخاطرات جانبی زیست محیطی باشد و این امکان پذیر نیست مگر اینکه اقتصاد و اشتغال روستا با حداقل وابستگی به منابع ذکر شده پیوند داده شود.
وی با بیان اینکه در نگاه اول تامین امنیت غذایی با در نظر گرفتن مخاطرات جانبی زیست محیطی تا حدودی بعید به نظر می‌رسد، گفت:، اما با برنامه‌ریزی، استعداد سنجی، آموزش و پژوهش جهت دار این اتفاق امکان پذیر خواهد بود، به دو نمونه از این برنامه‌ها در استان لرستان می‌توان اشاره کرد.
 مدیر پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد با اشاره به اینکه در برخی روستا‌های این منطقه به طور سنتی علاقه و استعداد خاصی در زمینه تولید ادوات کشاورزی وجود دارد، تاکید کرد: در صورت فراهم کردن زیر ساخت‌ها می‌توان ضمن کاهش وابستگی به منابع آب و خاک زمینه تولید و صادرات این محصولات را فراهم ساخت.
شاهوردی گفت: در استان صنایعی مانند نساجی و دارو سازی از جایگاه خوبی برخوردار هستند و غالباً مواد اولیه مورد نیاز آنان از خارج وارد می‌شود، در همین استان بالای ۷ هزار هکتار برنج کشت می‌شود در صورتی که این اراضی به کشت محصولات تولید کننده مواد اولیه این کارخانجات اختصاص پیدا کند ضمن کاهش وابستگی به منابع آب می‌توان اقتصاد و اشتغال روستا را نیز سامان بخشید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است