Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا حاجیانی روز یک‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا پایان شهریور ۹۸ تدوین سرفصل ۶۰ درصد از رشته‎های دانشگاه فنی و حرفه‎ای بروزرسانی شده و مقرر شده تا پایان شهریور سال ۹۹ نیز سرفصل تمامی رشته‎ها بروزرسانی شود.

وی بیان کرد: در این زمینه برای نخستین بار تدوین سرفصل یکی از رشته‏ های فنی و حرفه‎ای به استان بوشهر واگذار شد و این مهم در قالب کمیته‌ای هشت نفره با حضور اعضا هیات علمی دانشگاه روند آن آغاز شده و بزودی نیز در این راستا نشستی با مسئولان حوزه صنعت استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجیانی ادامه داد: امسال سه رشته کارشناسی به سبد رشته‌های این دانشکده اضافه شده تا بدین ترتیب دانشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا(س) اکنون شامل شش رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و هفت رشته در مقطع کاردانی باشد.

وی یادآورشد: اکنون ۹۸۷ دانشجو در دانشکده الزهرا تحصیل می‎کنند که از این شمار ۶۶۹ نفر در مقطع کاردانی و مابقی در مقطع کارشناسی تحصیل می‎کنند.

معاون آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‎ای دختران الزهرا(س) بوشهر نیز گفت: این دانشکده همگام و حتی پیشروتر از سایر مراکز استان آموزش‌های مجازی خود را آغاز کرد و در این زمینه با راه‎اندازی میز خدمت بصورت روزانه درخواست‎های دانشجویان  مورد پیگیری قرار می گیرد.

مهناز عبداللهی افزود: با راه‎اندازی این سامانه به سوال‎های متداول دانشجویان پیرامون انتخاب واحد، حذف اضافه، اداره مالی، پژوهش و همچنین نحوه ورود به سامانه‎های مرتبط به دانشگاه راهنمایی‎های لازم ارائه شد.

وی ادامه داد: تا به امروز در مرکز دانشکده الزهرا(س) ۴۷۰ درخواست دریافت و به صورت روزانه و حتی ساعتی مورد پیگیری قرار گرفته است.

عبداللهی گفت: آموزش مجازی نیز از اسفندماه آغاز شده به طوری که ۲۰ تا ۳۰ درصد آنها آنلاین و حدود ۷۰ درصد نیز به صورت آفلاین برگزار شد.

وی اظهار کرد: همچنین در قالب سامانه " سمیاد" فایل موردنیاز آموزش دانشجویان توسط استادان بارگزاری شد و فایل‌های آفلاین آن نیز همیشه موجود است تا دانشجویان در زمان نیاز بتوانند از آن استفاده کنند.

عبداللهی گفت: برگزاری آزمون و تصحیح اتوماتیک از جمله قابلیت‎های این سامانه محسوب می‌شود.

وی افزود: میزان مشارکت استادان دانشکده الزهرا(س) بوشهر در سامانه سمیاد ۱۰۰ و دانشجویان نیز ۸۷ درصد گزارش شده است.

عبداللهی اظهار کرد:  تا روز گذشته نیز براساس آمار دریافتی تاکنون یکهزار و ۵۹۸ جلسه کلاس درس دانشکده فنی و حرفه‎ای الزهرا(س)بوشهر در سامانه سمیاد بارگذاری شده است.

وی عنوان کرد: در هفته گذشته با اعلام دانشگاه فنی و حرفه‎ای، استان بوشهر در آموزش مجازی رتبه سوم و دانشکده الزهرا رتبه چهارم کشوری کسب کرد.

عبداللهی افزود: پذیرش در رشته‎های کاردانی صنایع شیمایی، طراحی و دوخت و تربیت کودک براساس سوابق تحصیلی است و رشته معماری، حسابداری، کامپیوتر و گرافیک از طریق آزمون از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۸ خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‏ شود.

عبداللهی عنوان کرد: پذیرش مقطع کارشناسی از ۱۷ اردیبهشت تا بیست و هفتم این ماه بود که این مهلت تمدید شده و افرادی که موفق به نام نویسی نشدند از ۲۵ تا ۳۱ خرداد می‎توانند اقدام به نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: نام نویسی مقطع کاردانی نیز فردا آغاز می‎شود و تا روز ۱۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

عبداللهی افزود: در تمامی رشته‏ های مقطع کاردانی دانشکده الزهرا رشته‎های کارشناسی آن نیز وجود دارد و دانشجویان با پایان مقطع کاردانی می‎توانند در همین مرکز به تحصیلات خود ادامه دهند.

وی گفت: در سامانه سماد (سامانه مدیریت امور دانشجویی) نیز دانشگاه روند نقل و انتقال دانشجویان را تسهیل کرده و دانشجویان برای نام نویسی از ۲۹ خرداد تا ۳۱ مرداد درخواست ارائه کنند.

عبداللهی اظهار کرد:  با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از ویروس کرونا سعی می‌کند تا به انتقال آنها به مراکز نزدیک به محل زندگی آنها موافقت کند.

برچسب‌ها بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت دانشجو دانشگاه فنی وحرفه ای سکوی گازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت دانشجو دانشگاه فنی وحرفه ای سکوی گازی بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت دانشجو دانشگاه فنی وحرفه ای سکوی گازی دانشکده الزهرا مقطع کاردانی فنی و حرفه ای نام نویسی الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد