Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@23:50:41 GMT

اولتیماتوم AFC با باشگاه های بد حساب/ حذف از آسیا؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۴۹۶۹

آفتاب‌‌نیوز :

 معمولا در بیشتر لیگ‌ها بازیکنان خارجی جذب می‌شوند تا توان و قدرت تیم‌ها را بالا ببرند. گاهی اوقات باشگاه‌ها در پرداخت طلب بازیکنان خارجی و حتی داخلی به قول‌ها و وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و همین باعث می‌شود تا این بازیکنان برای رسیدن به مطالبات خود به فیفا شکایت کنند تا نهایت این نهاد حق آنها را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش الوطن، طبق اعلام روزنامه الوطن کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها اولتیماتوم جدی می‌دهد که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیچ گونه محکومیتی در فیفا نداشته باشند در غیر این صورت اجازه حضور به آنها را در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داد که اجرای چنین قانونی می تواند بسیاری از باشگاه ها را از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت که بازیکنان برای گرفتن طلب خود از باشگاه های بد حساب می‌توانند در درجه نخست به AFC شکایت کنند و قطعا با چنین باشگاه های برخورد خواهد شد و نه تنها از لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند بلکه حتی در صورت محکومیت آنها اجازه حضور در لیگ محلی را هم پیدا نخواهند کرد، چرا که حساب پاک مالی از شرط های اصلی AFC برای مشارکت تیم ها در لیگ های محلی و لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*