Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز اقامتی و هتل‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمان می‌پذیرند.

فرجام سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تعطیلات پیش رو در پایان هفته گفت: مسافران در تعطیلات پایان هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در مراکز اقامتی، مسافرخانه‌ها و هتل‌ها اقامت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای اقامتی ادامه داد: واحدهایی که موقتاً تعطیل بوده‌اند، لازم است پیش از بازگشایی برنامه کلی نظافت و گندزدایی دقیق را در همه قسمت‌ها انجام دهند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان توضیح داد: تا حد امکان سطوح در معرض تماس و قابل آلودگی در اتاق‌ها کاهش یابد و ظروف و فولدرهای اطلاع‌رسانی، مجلات و گل‌دان‌ها جمع‌آوری شده و به درخواست مهمان‌ها ارائه شود.

سمیعی خاطرنشان کرد: کلیه سطوح قابل شست و شو در سرویس بهداشتی شامل کف و دیوارها، روشویی، وان، زیر دوشی و.... با حفظ ایمنی لوازم برقی به‌طور روزانه با مواد شوینده و آب داغ شست و شو شود.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده علائم بیماری در مهمان، ضمن شست و شوی اقلام در دسترس، پد محافظ تشک، پتو و... نیز شست و شو شود، همچنین مهر، سجاده، کتب ادعیه و ... داخل کاور قرار داده‌شود تا در صورت استفاده مهمان، گندزدایی شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار داشت: هنگام نظافت اتاق‌ها، در و پنجره‌ها باز شود تا تهویه بهتر انجام گیرد، همچنین صابون مایع یا جامد تک‌نفره و دیگر اقلام بهداشتی در اتاق‌ها تامین شود.

سمیعی با بیان اینکه باید در ورودی‌های مراکز اقامتی و مجاورت آسانسورها، ماده ضد عفونی دست نصب شود، افزود: جهت ایجاد شرایط ایمن در زمان ورود مهمان‌ها به هتل انجام اقداماتی مانند اسپری مواد ضد عفونی روی لباس و چمدان آن‌ها یا تعبیه تونل مه‌پاش مواد ضد عفونی توصیه نشده و بهتر است از روش‌های علمی و مناسب‌تر استفاده شود.

وی با اشاره به مناطق گردشگری استان اضافه کرد: فعلا تا این لحظه مناطق گردشگری بسته هستند اما ممکن است بعدا با دستور ستاد کرونا در استان بازگشایی شوند.
انتهای پیام/ 68031

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد کرونا گردشگری مسافر مراکز اقامتی پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی مراکز اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری