Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقام‌های دولتی کره جنوبی امروز (یکشنبه) گفت، سئول درباره دعوت رئیس جمهوری آمریکا از کره جنوبی برای پیوستن به نشست سال جاری میلادی گروه هفت آگاه است و درباره این مساله با واشنگتن گفت‌وگو می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه اعلام کرد، تا سپتامبر سال جاری میلادی نشست گروه هفت را به تعویق می اندازد؛ این نشست قرار بود اواخر ژوئن سال جاری میلادی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ می‌خواهد از استرالیا، روسیه، کره جنوبی و هند برای شرکت در این نشست دعوت کند.

قرار بود این اجلاس به صورت حضوری دهم تا دوازدهم ژوئن در کاخ سفید برگزار شود، اگرچه پیشتر ترامپ از احتمال برگزاری این نشست در کمپ دیوید خبر داده بود.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس برای شرکت در این نشست و حضور در کمپ دیوید اعلام آمادگی کرده بودند در حالی که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفته بود از سفر به ایالات متحده خودداری می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه هفت آمريكا کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

گزارش‌های دریافتی حاکی است بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

محمدعلی آخوندی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در طبس، دیهوک و خوسف سیلاب جاری بوده و خسارت‌ها در حد معمول است.

وی با بیان اینکه برخی آبنما‌های طبس از سیلاب آسیب دیده، عنوان کرد: در زمان حاضر مسیر اسفدن به حاجی آباد زیرکوه دچار سیلاب و صاعقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی از دیروز در استان صادر شد و بارش‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی با محوریت فرمانداری‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم امروز گفت: ناپایداری جوی تا روز جمعه در استان ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

جواد نخعی افزود: براساس الگوی نقشه‌های هواشناختی با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی تا روز جمعه گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه پیش بینی می‌شود.

فرماندهی پلیس راه طبس - یزد هم اعلام کرد: با توجه به بارش باران و جاری شدن روان آب در محور‌های منطقه، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و تا فردا از سفر‌های غیر ضروری خودداری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴