Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:10:28 GMT

ادامه بارش بار ان در جاده های گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۱۱۳

ادامه بارش بار ان در جاده های گلستان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان گلستان ادامه دارد.

وی افزود:در محور ساری-کیاسر و محور فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه در استان مازندران و محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین در استان قزوین پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بارش باران ترافیک ترافیک جاده ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بارش باران ترافیک ترافیک جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود

منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در حاشیه بازدید خود از مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران، گفت: در حال حاضر ۷۵۹ سامانه حمل و نقل هوشمند جاده‌ای در راه‌های ارتباطی استان در دست بهره برداری بوده که انشالله با برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان امسال ۲۶۰ مورد دیگر به آن اضافه می‌شود.

او افزود: مازندران جزء استان‌های مهم و تراز اول در تردد‌های جاده‌ای بوده، از این رو نگاه مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به محور‌های مواصلانی این استان ویژه و ملی است.

فخاران گفت: در نوروز امسال بیش از نیمی از تماس‌های کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ در مورد راه‌های استان مازندران بوده که این مهم نشان از پر اهمیت بودن راه‌های ارتباطی مازندران دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: در حال حاضر سامانه تلفن گویای ۱۴۱، سامانه‌های دوربین نظارت تصویری، سامانه تردد شمار بر خط، سامانه ثبت تخلف عبور ومرور، سامانه ردیاب ناوگان راهداری، سامانه تابلو‌های پیام متغیرو سامانه دوربین عکسبرداری ثابت از جمله سامانه‌های موجود در استان مازندران بوده که در دست بهره برداری است.

فخاران گفت: نگاه مرکز مدیریت راه‌های کشور به این استان نگاه شبکه‌ای است و برای تکمیل چرخه هوشمندسازی کشور، استان مازندران جز این شبکه قرار گرفته و باید نیازمندی‌هایش در این زمینه رفع شود.

بازدید از سامانه‌های هوشمند محور‌های ارتباطی کندوان و سوادکوه و همچنین مرکز مدیریت راه‌های استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به استان مازندران بود

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است