Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@17:46:50 GMT

سهام عدالت به‌صورت آنلاین قابل فروش نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۱۵۳

سهام عدالت به‌صورت آنلاین قابل فروش نیست

سهام عدالت را نمی‌توان به صورت آنلاین معامله کرد و این سهام تنها از طریق بانک یا کارگزاری قابل معامله و فروش است. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مشمولان سهام عدالت در حالی از دیروز (شنبه) می‌توانند قسمت یا تمامی 30 درصد از سهام خود را به‌فروش برسانند که این دسته از دارندگان سهام عدالت باید پس از انتخاب روش مستقیم در سامانه سهام عدالت به دو صورت اقدام به فروش سهام خود کنند؛ نخست می‌توانند تا 13 خرداد با مراجعه به یکی از شعب بانکی که شماره شبای آن را برای دریافت سود وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اند، به‌صورت یکجا 30 درصد از سهام خود را به‌فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌ها و سایت منتخب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اقدام به فروش تک تک سهام شرکت‌ها در کارگزاری‌ها کنند.

بر این اساس مالک سهام عدالت لازم است به سایت کارگزاری مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ثبت‌شده در سامانه سهام عدالت، وارد قسمت سهام عدالت می‌شود. سهامدار در این بخش می‌تواند پرتفوی خود را مشاهده و تا سقف 30 درصد از ارزش کل سبد را برای فروش انتخاب کند.

نکته قابل توجه در این زمینه این است که سهام عدالت را نمی‌توان به صورت آنلاین معامله کرد و این سهام تنها از طریق بانک یا کارگزاری قابل معامله و فروش است.

سامانه فروش سهام عدالت فعال شدنخستین فروش سهام عدالت انجام شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اصل ٤٤ سهام عدالت بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصل ٤٤ سهام عدالت بورس تهران اصل ٤٤ سهام عدالت بورس تهران سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌حسن غریب ظهر چهارشنبه در دیدار با سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم اظهار کرد: شهرداری نهادی مظلوم و مقتدر است که با خدمات گرانمایه و خالصانه‌اش در همه مناسبت‌ها و عرصه‌ها همچون درخشش شهرداری قم در نیمه شعبان فعالیت دارد.

دادستان قم بیان کرد: پیشرفت و آبادانی، توسعه متوازن و خدمات عدالت محور شهرداری قم در مناطق شهری قابل تحسین بوده و ایرادی بر حوزه عمرانی و خدماتی این نهاد نیست.

وی ابراز کرد: شهرداری صرفاً یک نهاد خدماتی نیست به همین دلیل با سایر نهادها قابل قیاس نبوده و اجرای قانون دلیل بسیاری از نارضایتی‌ها می‌باشد و همواره یک‌طرف دعاوی حتی با وجود اجرای قانون ناراضی است.

حجت الاسلام غریب خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همواره حامی شهرداری قم و درکنار مدیریت شهری بوده تا این نهاد با قدرت بر ریل خدمت‌رسانی به مردم و زائران دیار بانوی کرامت حرکت کند.

دادستان قم گفت: متولیان می‌بایست‌ها نقص‌ها و کاستی‌های خلاهای قانونی را در برخی موارد همچون مسائل فرهنگی در بوستان‌ها پیگیری کنند.

کد خبر 6063763

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!