Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:50:04 GMT

دارایی واقعی سهام عدالت خود را ببینید

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۲۲۶

دارایی واقعی سهام عدالت خود را ببینید

سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت از امروز راه‌اندازی شد. به گزارش پول نیوز، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت را راه‌اندازی کرد.   مشمولان سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی sahamedalat.ir با انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت می‌توانند جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت خود را به‌تفکیک شرکتهای بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند؛
بر این اساس، برخی افرادی که ارزش اسمی سهام عدالت آنها عدد 532 هزار تومان است، طی روز جاری یعنی 9 خرداد 99، ارزش واقعی سهام عدالت آنها در بیش از 36 شرکت بالای 8 میلیون و 312 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به‌دلیل اینکه ممکن است افرادی با همین میزان ارزش اسمی سهام عدالت، سهم‌های متفاوتی از شرکتهای دیگر بورسی را داشته باشند، جمع ارزش واقعی سهام عدالت آنها رقم دیگری باشد.
در سایت سهام عدالت نوشته شده است: "این درگاه به‌منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلاً روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.
لازم به توضیح است که جهت ثبت سفارش فروش سهام می‌توانید به بانک‌های عامل مراجعه فرمایید و یا در صورت تمایل از طریق کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه مطابق با شرایط مصوب اقدام فرمایید."

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت سفارش فروش سامانه آزادسازی واقعی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند