Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:54:41 GMT

دو محموله کالای قاچاق در شهرستان لردگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۳۲۹

دو محموله کالای قاچاق در شهرستان لردگان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان لردگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین فرماندهی انتظامی بخش فلارد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان، دو دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و در ۲ عملیات موفق پلیسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در بازرسی از این خودروها، ۶۰ بسته شکلات، ۱۷ کارتن صابون، ۳۵۹ عدد نوشابه، دو دستگاه ماشین لباسشویی، چهار حلقه رینگ و لاستیک خودرو، ۱۳ درب خودرو و دو عدد گلگیر دست دوم قاچاق و فاقد مجوز کشف و دو قاچاقچی دستگیر و دو خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 4937996

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری قاچاق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین نماز عید سعید فطر بیرجند روز جهانی قدس فطریه ستاد مقابله با کرونا شهرستان لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه