Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@14:11:49 GMT

هوش مصنوعی جایگزین خبرنگاران شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۶۰۹

هوش مصنوعی جایگزین خبرنگاران شد

مایکروسافت چند تن از خبرنگاران خود را اخراج کرده و روبات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را جایگزین آنها کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از گاردین، از این پس کاربران وبسایت MSN و مرورگر Edge می‌توانند گزارش‌ها و اخبار نوشته‌شده توسط هوش مصنوعی را بخوانند.

مایکروسافت در تصمیم عجیبی برخی از روزنامه‌نگاران خود را اخراج کرده و برای پر کردن جای خالی آنها از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی به خبرنگاران خود اعلام کرده که از این پس به آنها نیازی ندارند، چراکه روبات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند کار آنها را انجام دهند.  میلیون‌ها کاربر کاربر روزانه از وبسایت MSN و مرورگر Edge بازدید و استفاده می‌کنند.

برنامه جدید مایکروسافت برای استفاده از هوش مصنوعی باعث می‌شود نزدیک به 27 نفر از روزنامه‌نگاران PA Media طی ماه آینده کار خود را از دست بدهند. این کمپانی تصمیم گرفته که کار انتخاب، نوشتن و ویرایش اخبار و گزارش‌های صفحه‌های نخست خود را به نرم‌افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی بسپرد.

گفته شده که تصمیم جدید مایکروسافت در خصوص پایان دادن به قرارداد خبرنگاران در مدت کوتاهی و باتوجه به تغییرات جهانی اتخاذ شده است. در حال حاضر روند تغییر کسب‌وکارها و کمپانی‌ها به سوی اتوماسیون‌سازی و جایگزینی انسان با روبات و هوش مصنوعی به شدت سرعت گرفته است.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: مایکروسافت هوش مصنوعی خبرنگار روزنامه نگاری هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودشدن چند محور کرمان

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای مسدود شدن ۳ مسیر درپی بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی را اعلام کرد.

 محور‌های مسدود شده و محور‌های جایگزین آن ها به شرح ذیل می‌باشند:

محور زهکلوت_دلگان، محور جایگزین: بم_ایرانشهر_دلگان

رودبارجنوب_کهنوج در فرعی آبسردوییه، محور جایگزین: محور اصلی رودبار_پل بهادرآباد_کهنوج

محور قلعه گنج_رمشک در محدوده روستای صولان، محور جایگزین: ندارد

مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته است با توجه به بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان از تردد غیر ضرور در محور‌های جنوب کرمان خودداری کنند و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

همچنین آقاملایی، فرماندار رابر از مسدود شدن جاده روستایی لنگر به علت طغیان رودخانه درپی بارندگی شدید دیشب خبرداد.

وی افزود: همچنین درپی این بارندگی، آبگرفتگی معابر سطح شهر را داریم که با همکاری شهردار کارکنان شهرداری کار دفع آب‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان