Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از اختصاص هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده از ویروس کرونا به استان کرمان خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

رضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به شیوه‌نامه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اظهار داشت: کلیه واحدهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در سطح استان کرمان می‌توانند برای دریافت تسهیلات کرونا به نشانی الکترونیکی http://kara.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی با عنوان اینکه دریافت این تسهیلات در دو دسته شغلی انجام می‌شود ادامه داد: دسته اول بنگاه‌هایی هستند که به دستور دولت تعطیل شدند و دسته دوم بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی هستند که به دلیل ماهیت خدمات و حفظ سلامت کارکنان، فعالیت خود را متوقف کردند.

آسیبدیدگان اقتصادی ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کننداستاندار کرمان: خسارت اولیه اقتصادی کرونا در کرمان برآورد شدرفع مشکلات اقتصادی شیوع کرونا در کرمان با جدیت دنبال می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تاکید بر اینکه واحد های آسیب دیده واجد شرایط برای بهره‌مندی از این تسهیلات حمایتی باید حتما در این سایت ثبت‌نام کنند افزود: با توجه به شناور بودن جذب این تسهیلات برای تمامی استان‌ها متقاضیان هرچه سریع‌تر برای دریافت تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کنند. 

وی با بیان اینکه 14 رسته شغلی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا مشمول دریافت تسهیلات حمایتی دولت هستند که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات از امروز می‌توانند به نشانی به درگاه اینترنتی کارا مراجعه و ثبت‌نام کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه 40 هزار میلیارد تومان در کشور در مجموع به این امر اختصاص داده شده که سهم استان کرمان هزار و 140 میلیارد تومان است افزود: این عدد شناور است و در صورت نیاز امکان جذب بیشتری هم وجود دارد.

وی در ارتباط با جزئیات دریافت تسهیلات کرونا توسط کارفرمایان بیان کرد: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه کارا و پس از بررسی مدارک ارائه شده توسط سامانه و تایید دستگاه اجرایی صادر کننده مجوز به بانک‌های پرداخت کننده این تسهیلات ارجاع می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در ارتباط با 14 رسته شامل دریافت تسهیلات کرونا گفت: این مشاغل شامل مجوزهای صادر شده توسط سازمان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حج و زیارت با رسته‌های مراکز گردشگری چون هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و ...، دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی، تولید، توزیع و فروش صنایع دستی، مجوزهای صادر شده توسط وزارت راه و شهرسازی با رسته‌های حمل و نقل عمومی، مسافر برون‌شهری، هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی، مجوزهای صادر شده از وزارت کشور با رسته‌های حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری، مجوزهای صادر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با رسته‌های تولید و توزیع غذاهای آماده، تولید و توزیع کفش، مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی‌ها، بستنی و آبمیوه فروشی، آموزشگاه‌های رانندگی، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و گرمابه است.

وی ادامه داد« همچنین مجوزهای صادر شده توسط وزارت ورزش و جوانان با رسته‌های باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی، مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رسته‌های مراکز فرهنگی، آموزشی، هنری و رسانه‌ای، کتابفروشان، ناشران، موزعان (کتاب، کتاب‌های هنری، پوستر) و کارت‌پستال فروشان، مجوزهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رسته‌های موسسات خصوصی درمانی، آزمایشگاهی و پاراکلینیکی، مجوز‌های وزارت جهاد کشاورزی شامل واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای سبزی و صیفی‌جات صادراتی و مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی و همچنین مراکز سازمان بهزیستی شامل مهدهای کودک‌ها است.

انتهای پیام/511/ j

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط تعاون ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعاون ویروس کرونا تعاون ویروس کرونا استان کرمان کار و رفاه اجتماعی دریافت تسهیلات تسهیلات کرونا میلیارد تومان آسیب دیده ثبت نام کنند استان کرمان ویروس کرونا توسط وزارت بنگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد